خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی:

همه باید درحفظ و نگهداری از منابع طبیعی استان تلاش کنند

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۵۸۸

در این راستا، باید آثار و مضرات کم توجهی به این عرصه از طریق رسانه‌های ارتباط جمعی با دقت اطلاع رسانی شود.

ایلنا: رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: حفظ منابع طبیعی باید با نهادینه سازی در بین تمامی مردم به فرهنگی پایدار تبدیل شود و نباید پرداخت به اهمیت وارزش آن در هفته منابع طبیعی خلاصه شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا کریم مهری در حاشیه مراسمی جهت غرس نهال با حضور سیدکاظم می‌رولد معاون و قائم مقام وزیر کشور در امور سیاسی، اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی و دیگر مسئولین ارشد استانی افزود: در این راستا، باید آثار و مضرات کم توجهی به این عرصه از طریق رسانه‌های ارتباط جمعی با دقت اطلاع رسانی شود.
وی خاطرنشان کرد: ترویج و اشاعه فرهنگ منابع طبیعی بین اقشار مختلف مردم بهترین حرکتی است که کار‌شناسان منابع طبیعی باید به دنبال آن باشند و هفته منابع طبیعی، فرصتی است که باید آگاهی‌های عمومی جامعه در زمینه نقش و اهمیت منابع طبیعی و ضرورت حفظ و حراست از آن افزایش یابد.
مهری با تاکید بر این موضوع که امروز توجه به منابع طبیعی از مسائل ضروری برای سلامت و زندگی افراد به ویژه در کلانشهر‌ها بوده و همه مردم مسئولیت حفظ این منابع ارزشمند را برعهده دارند، گفت: باید در زمینه حفاظت از آن پیشقدم شده و این تنها مسئولیت دولت و یا یک اداره خاص نیست، بلکه مسئولیتی اجتماعی و فراگیر است که باید با مشارکت تمامی مردم جامعه به آن اهمیت و بهای لازم را قائل شد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: حفاظت ازمنابع طبیعی وظیفه همگان است و باید به مدیریت صحیح از منابع طبیعی توجه شود حفظ و نگهداری از این نعمت‌ها از وظایف همگان است واگر به خوبی از این منابع نگهداری نشود سلامتی خود انسان‌ها به خطر می‌افتد لذا یکی از اهداف مهم مدیران در راستای اهداف دولت تدبیر و امید باید حفظ و نگهداری بیش از پیش منابع طبیعی باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز