خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی:

کارگروه ارتباط صنعت و دانشگاه در مجلس شورای اسلامی تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۶۶۰

بررسی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد که ارتباط قوی بین صنعت و دانشگاه وجود ندارد، بطوری که دانشگاه به دنبال تولید دانش و صنعت هم به دنبال بنگاه داری است و حمایت‌های لازم را از همدیگر انجام نمی‌دهند. / جلسه هم اندیشی استادان با موضوع «ارتباط صنعت با دانشگاه» در دانشگاه تبریز برگزار شد.

ایلنا: رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از تشکیل کارگروه ارتباط صنعت و دانشگاه در مجلس خبر داد.
به گزارش خبرنگار " ایلنا "، " رضا رحمانی " که در جلسه هم اندیشی استادان با موضوع «ارتباط صنعت با دانشگاه» در تالار شهریار دانشگاه تبریز سخن می‌گفت، با اشاره به لزوم توسعه ارتباط صنعت و دانشگاه افزود: با افزایش همکاری و ارتباط صنعت و دانشگاه است که می‌توان به اهداف مورد نظر و به ویژه به پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور دست یافت.
وی ادامه داد: بررسی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد که ارتباط قوی بین صنعت و دانشگاه وجود ندارد، به طوری که دانشگاه به دنبال تولید دانش و صنعت هم به دنبال بنگاه داری است و حمایت‌های لازم را از همدیگر انجام نمی‌دهند.
به گفته وی صنعت و دانشگاه از همدیگر شناخت لازم را ندارند که با برگزاری چنین نشست‌های هم اندیشی می‌توان به ارتباط سازنده این دو کمک شایانی کرد.
در این آیین، جمعی از اساتید به ارایه نکته نظرات و دیدگاه‌های خود در خصوص راههای بهتر ارتباط صنعت و دانشگاه پرداختند.
این نشست از سوی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز