خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه توانمندی درفناوری‌های نوین، بهار۹۳ درآذربایجان شرقی برپا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۶۵۷

این نمایشگاه با هدف شناسایی و معرفی طرح‌ها و دستاوردهای فناورانه و پیشرفته در راستای حمایت از تولیدات و تجاری سازی آن‌ها برگزار می‌شود.

ایلنا: رئیس روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: دومین نمایشگاه توانمندی‌های فناوری‌های نوین استان آذربایجان شرقی در فصل بهار سال ۹۳ در محل نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرنگار " ایلنا "، " میکائیل حاتمیان " هدف از برگزاری این نمایشگاه را شناسایی و معرفی طرح‌ها و دستاوردهای فناورانه و پیشرفته در راستای حمایت از تولیدات و تجاری سازی آن‌ها عنوان کرد و گفت: نمایشگاه ملی و منطقه‌ای فناوری‌های نوین، توسط دفترآموزش وپژوهش استانداری آذربایجان شرقی و با همکاری نمایشگاه بین المللی تبریز و با همکاری مراکز دانشگاهی، پژوهشی و فناوری، براساس برنامه ریز‌های انجام یافته از ۲۷ فروردین تا ۵ اردیبهشت ماه سال آتی در تبریز برگزار خواهد شد.
رئیس روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اضافه کرد: با تعاملات انجام پذیرفته، زمینه لازم برای حضور موثر بخش‌های تحقیقات کشاورزی مجموعه بزرگ جهاد کشاورزی در این نمایشگاه، با هدف معرفی طرح‌های تحقیقی و توان علمی موجود در این بخش جهت ایجاد زمینه لازم برای تجاری سازی طرح‌های تحقیقی و توسعه همکاری با سایر مراکز تحقیقاتی در چارچوب اهداف سازمانی جهت دست یابی به پایداری در تولید و حمایت بیش از پیش از تولیدکنندگان فراهم می‌شود.
حاتمیان افزود: صاحبان طرح‌های فناورانه و دانش بنیان بخش کشاورزی اعم از بخش دولتی و خصوصی، جهت شرکت در این نمایشگاه ملی و منطقه‌ای می‌توانند تا پانزدهم اسفند ماه جاری با دفتر آموزش و پژوهش استانداری آذربایجان شرقی به نشانی پست الکترونیکی info @ tabrizfair. ir تماس حاصل نمایند و فرم ثبت نام شرکت در این نمایشگاه از طریق سایت اینترنتی استانداری آذربایجان شرقی به نشانی www. ostan - as. gov. ir قابل دریافت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز