خبرگزاری کار ایران

شهردار بناب:

توجه به مقوله ورزش همگانی یکی از وظایف اصلی شهرداری بناب است

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۴۴۹

یکی از وظایف شهرداری‌ها توجه به امر ورزش به خصوص در بعد همگانی است و تقویت این بخش از وظایف مهم و اصلی شهرداری است.

ایلنا: شهردار بناب از توجه ویژه مدیریت جدید شهرداری بناب به مقوله ورزش همگانی در این شهر خبر داد
به گزارش خبرنگار ایلنا مسعود برزگرجلالی ‌عصر روز گذشته در حاشیه بازدید از باشگاه ورزشی کانگ فوتوآ شهرداری در جمع ورزشکاران و هنرآموزان این رشته رزمی گفت: یکی از وظایف شهرداری‌ها توجه به امر ورزش به خصوص در بعد همگانی است و تقویت این بخش از وظایف مهم و اصلی شهرداری است.
وی با اعلام اینکه آغاز به کار شهرداری شبانه روزی در کشور به نام شهرداری بناب رقم خورد؛ اظهار داشت: با سه شیفته شدن فعالیت اداره مرکزی شهرداری بناب به منظور عملیاتی کردن وظایف ۲۴ ساعته شهرداری‌ها در تلاش هستیم تا در آستانه سال نو در استقبال از مسافران نوروزی و شهروندان عزیز بنابی قدم‌های لازم را برداریم و در آینده نزدیک بناب را به عنوان قطب گردشگری مسافران معرفی خواهیم کرد.
شهردار بناب همچنین با بیان ویژگی‌ها و خصوصیات شهر سالم که در سایه سلامتی شهروندان سالم آنجامعه بدست می‌آید؛ افزود: از خصوصیات بارز شهر سالم و اسلامی داشتن روحیه نشاط و شادابی در آنجامعه است و این در سایه پرورش استعدادهای افراد با انگیزه و تلاشگر در آنجامعه و برای روحیه بخشیدن به افراد آن شهر و ایجاد روحیه ورزشی و نشاط بخشی به آحاد جامعه به دست می‌آید.
برزگرجلالی از توجه ویژه مدیریت جدید شهرداری بناب به مقوله ورزش همگانی در این شهر خبر داد و گفت: یکی از وظایف شهرداری‌ها توجه به امر ورزش به خصوص در بعد همگانی است و تقویت این بخش از وظایف مهم و اصلی شهرداری است.
وی ضمن تأکید بر حمایت همه جانبه از این باشگاه، حمایت از ورزش را به عنوان حداقل وظیفه شهرداری عنوان کرد و گفت: ارتقاء کمی و کیفی آن را جزو برنامه‌های آتی شهرداری قرار خواهیم داد.
شهردار بناب ضمن تقدیر از تلاش‌های عزیز اللهوردیان مربی فعال و سختکوش این مجموعه اذعان داشت: اگر قرار باشد آقای اللهوردیان به عنوان مربی بر‌تر کشوری انتخاب شوند، باید بنام این باشگاه و از شهر بناب انتخاب شوند نه از شهرهای دیگر!
ناصر بزازبنابی بخشدار مرکزی بناب و غلامحسین جوانمرد عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور مرکز بناب نیز در این بازدید به عنوان هنرآموزان این کلاس به نمایندگی از ورزشکاران حاضر با بیان اهداف شکل‌گیری این مجموعه و بررسی روان‌شناختی و طبی ورزش کانگ فوتوآ و تأکید مقام معظم رهبری به جوانان برای تحصیل، تهذیب و ورزش از تلاش‌های ارزنده اللهوردیان به عنوان مربی زحمتکش این رشته و همچنین حمایت‌های معنوی شهردار و شورای اسلامی شهر بناب از باشگاه ورزشی شهرداری نیز تقدیر به عمل آوردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز