خبرگزاری کار ایران

رئیس میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی:

منطقه آزاد ارس خانه میهمانان استان آذربایجان شرقی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۹۷۳

زیبایی‌های تاریخی و طبیعی موجود در منطقه آزاد ارس همواره موجب ثبت خاطرات بیادماندنی در اذهان گردشگران شده است.

ایلنا: رئیس میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی تأکید کرد: منطقه آزاد ارس خانه میهمانان استان آذربایجان شرقی به شمار رفته و ما برای توسعه فضاهای اقامتی از سرمایه گذاران حوزه گردشگری در ارس حمایت می‌کنیم.
به گزارش خبرنگار " ایلنا "، " فرزین حق پرست " در آئین افتتاح هتل آلتین ارس با اشاره به پتانسیل‌های گردشگری موجود در ارس اظهار داشت: زیبایی‌های تاریخی و طبیعی موجود در منطقه آزاد ارس همواره موجب ثبت خاطرات بیادماندنی در اذهان گردشگران شده است.
وی افزود: باید پتانسیل‌های بالقوه ارس با همت همگانی بالفعل شده و از ظرفیت‌های این منطقه زیبا بهره برداری شود.
حق پرست با بیان اینکه همکاری لازم برای رونق سرمایه گذاری در حوزه گردشگری، میراثفرهنگی و صنایع دستی ارس را انجام خواهیم داد، گفت: ارس استعداد تبدیل شدن به یک یک شهر توسعه یافته و پیشرفته را دارد.
وی ارس را فولکولور منطقه عنوان کرد و گفت: باید در عرصه تبلیغات رسانه‌ای و شهری برنامه‌های وسیعتری نسبت به آگاهی عموم و سرمایه گذاران انجام شود.
" حق پرست " آرامش موجود در ارس را با توجه به زیبایی‌های کم نظیر این منطقه مزیتی برای استرس زدایی دانست و گفت: سرمایه گذاران و گردشگران با حضور در ارس علاوه بر بهره‌مندی از مزیت‌های اقتصادی آن با گردش در اماکن تاریخی و جاذبه‌های گردشگری آن تجربه‌ای جدید خواهند داشت.
گفتنی است با حضور رئیس میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان شرقی و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس و فرماندار شهرستان جلفا و جمعی از مدیران و مسولان استانی و شهرستانی هتل آلتین ارس و رستوران دومینو در مرکز شهر جلفا افتتاح و به بهره برداری رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز