خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس:

منطقه آزاد ارس از سرمایه گذاران حوزه گردشگری حمایت ویژه می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۹۷۲

استانداردسازی خدمات حرف اول رونق اقتصاد به شمار می‌رود.

ایلنا: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: سرمایه گذاری در حوزه گردشگری و اقامتی در ارس از الزامات توسعه این منطقه است و در این زمینه از سرمایه گذاران این حوزه حمایت ویژه و حداکثری خواهیم کرد.
به گزارش خبرنگار " ایلنا "، " محسن خادم عرب باغی " در آئین افتتاح دو باب مجموعه گردشگری هتل و رستوران در منطقه آزاد ارس اظهار داشت: جایگاه منطقه آزاد ارس در معادلات کشور معلوم است و لازم است تلاش همگانی برای توسعه سریع‌تر فعالیت‌های اقتصادی انجام گیرد.
وی ضمن ابراز خرسندی از افتتاح پروژه‌های حوزه گردشگری در ارس گفت: ارس با مزیت‌های فراوان و کم نظیر برای توسعه فعالیت‌های اقتصاد محور منطقه‌ای مناسب برای رونق تجارت، صنعت، تولید، صادرات و گردشگری است و در این بین زیرساخت‌های حوزه گردشگری اهمیت فراوانی برای شتاب سرمایه گذاری‌ها و جلب رضایت گردشگران و سرمایه داران دارد.
" عرب باغی " وجود اماکن اقامتی استاندارد را لازمه توسعه همه جانبه دانست و افزود: کشورهای توسعه یافته با فراهم کردن خدمات نوین گردشگری و رفاهی و سیاحتی برای گردشگران خارجی میزان قابل توجهی از درآمد خود را از محل گردشگری تامین کرده و برای توسعه و آبادانی بیشتر و جلب رضایت بیش از پیش مسافران هزینه می‌کنند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس تاکید کرد: ارایه خدمات کیفی و آموزش صاحبان صنعت‌های مرتبط با گردشگران و سرمایه گذاران در منطقه آزاد ارس مهم بوده و برای نهادینه سازی این امر برنامه ریزی‌های لازم صورت گرفته است، چرا که امروزه استانداردسازی و رعایت استانداردهای جهانی در هر صنعتی حرف اول رونق اقتصاد است.
" عرب باغی " بر لزوم شتاب بیش از پیش در احداثپروژه‌های عمرانی و رفاهی و مراکز خرید در ارس تاکید کرد و گفت: سرمایه گذاری‌های با ارزش افزوده بالا مورد حمایت قطعی منطقه آزاد ارس خواهند بود.
وی رودخانه ارس را یکی از جاذبه‌های گردشگری و مزیت‌های کم نظیر برای رونق اقتصاد و کشاورزی استان آذربایجان شرقی یاد کرد و گفت: متاسفانه تاکنون فقط شعارهایی از زیبایی‌های کرانه ارس در اذهان مردم نقش بسته است.
وی افزود: خاک زرخیز، آب فراوان و مردمی باغیرت سرمایه‌های این منطقه زیبا برای رونق فعالیت‌های اقتصادی است و ما برای بهره بردای از این موهبت الهی برنامه ریزی‌های لازم را انجام می‌دهیم.
گفتنی است روز سه شنبه با حضور رئیس میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان شرقی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، فرماندار شهرستان جلفا و جمعی از مدیران و مسولان استانی و شهرستانی هتل آلتین ارس و رستوران دومینو در مرکز شهر جلفا افتتاح و به بهره برداری رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز