خبرگزاری کار ایران

هشدار ناظران AFC به تماشاگران بازی تراکتورسازی و الاتحاد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۹۵۱

هرگونه اعمال غیر حرفه‌ای مغایر با ورزش فوتبال جرایم سنگینی را متوجه تیم میزبان خواهد کرد / باشگاه تراکتورسازی طی بیانیه‌ای از هواداران این تیم خواست با حضوری گسترده و پرشور در ورزشگاه و تشویق تیم محبوب خود با ایجاد نظم وآرامش خودشان انتظامات سکو‌ها را بر عهده بگیرند.

ایلنا: رمضان ماذان ناظر لبنانی و حسین غضنفر ناظر داوری از کویت با مسئولین باشگاه تراکتورسازی تبریز جلسه‌ای برگزار کردند.
به گزارش " ایلنا " این دو ناظر در این جلسه موادی از آیین نامه برگزاری مسابقات را توضیح داده و تذکر دادند استفاده از هرگونه مواد محترقه آتش زا و صوتی و دودزا و شعارهای غیرورزشی و هرگونه اعمال غیر حرفه‌ای مغایر با ورزش فوتبال جرایم سنگینی را متوجه تیم میزبان خواهد کرد که از جریمه نقدی تا لغو میزبانی دیدار‌های بعدی یک تیم را در بر می‌گیرد.
برپایه همین گزارش باشگاه تراکتورسازی تبریز طی بیانیه‌ای از هواداران این تیم خواست با حضوری گسترده و پرشور در ورزشگاه و تشویق تیم محبوب خود با ایجاد نظم وآرامش خودشان انتظامات سکو‌ها را بر عهده بگیرند.
در این بیانیه آمده است: با توجه به اینکه ایام آخر سال بوده و چهارشنبه سوری نزدیک است لذا مواد محترقه در سطح شهر به چشم می‌خورد، ممکن است افرادی بخواهند با مواد محترقه شادی نمایند لذا با تاکید مجدد ممنوع بودن این قبیل مواد و همچنین شعار‌های غیر ورزشی انتظار دارد تیم را یاری و مصالح آن را لحاظ نمایند، با آرزوی موفقیت تیم پیشاپیش از توجه و همکاری هواداران فهیم سپاسگزاریم.
لازم به ذکر است تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا با تیم‌های الاتحاد عربستان، العین امارات و لخویا قطر در گروه سی c قرار دارد.
این تیم روز چهارشنبه هفتم اسفند در تبریز میزبان الاتحاد عربستان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز