خبرگزاری کار ایران

شورای اسلامی کار کارخانه بلبرینگ سازی با ارسال نامه‌ای تاکید کرد:

ایلنا دلسوزانه و با تعهد در انعکاس صادقانه و بی‌تحریف اخبار عمل می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۸۵۳

خبرنگاران خبرگزاری کار ایران در آذربایجان شرقی به عنوان تنها خبرگزاری دلسوز و متعهد با انعکاس صادقانه و بی‌تحریف معضلات پیش روی این واحد صنعتی سبب شدند تا مسئولان استان با تلاش بیشتری برای جلوگیری از بحران در این کارخانه وارد میدان عمل شوند.

ایلنا: شورای اسلامی کار کارخانه بلبرینگ سازی با ارسال نامه‌ای به مناسبت سالروز تأسیس خبرگزاری ایلنا از تلاش این نهاد رسانه‌ای در انعکاس مشکلات این کارخانه قدردانی کرد.
به گزارش ایلنا در بخشی از این نامه خطاب به مدیریت خبرگزاری ایلنا آمده است: بی‌شک در ساعات سختی که کارخانه بلبرینگ سازی ایران به عنوان تنها سازنده بلبرینگ در کشور روزگار می‌گذراند خبرنگاران خبرگزاری کار ایران در استان آذربایجان شرقی به عنوان تنها خبرگزاری دلسوز و متعهد با انعکاس صادقانه و بی‌تحریف معضلات پیش روی این واحد صنعتی که افتخاری برای کشور و منطقه در قطع وابستگی به شمار می‌رود سبب شدند تا مسئولان استان با تلاش بیشتر برای جلوگیری از بحران در این کارخانه وارد میدان شوند.
در بخش دیگری از این نامه با یادآوری تداوم مشکلات این واحد صنعتی تصریح شده است: هرچند هنوز انتظارات کارگران برای رفع مشکلات تأمین نشده و نیاز است تا دست اندرکاران قبل از تبدیل این مشکل به یک بحران کارگری اقدامات عاجل را صورت دهند.
در بخش پایانی این نامه با تبریک سالروز تأسیس خبرگزاری کار ایران خاطرنشان شده است: شورای اسلامی کار بلبرینگ سازی به نمایندگی از کارگران این واحد صنعتی وظیفه خود می‌داند تا به تلاش‌های این نهاد رسانه‌ای مستقل و آزاد ارج نهاده و ابراز امیدواری نماید تا هر چه بیشتر فعالیت‌های آن در آگاهی بخشی به جامعه توسعه یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز