خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در کارگاه سازندگی ۹۳ تبریز نقش ایفا کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۶۳۹

در دیدار شهردار تبریز و مسوولان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در جهت توسعه همکاری مشترک در زمینه سرمایه گذاری در پروژه‌های بزرگ عمرانی تأکید شد.

ایلنا: شهردار تبریز از مسئولین قرارگاه خاتم الانبیاء خواست تا با مطالعه اولویت‌های سرمایه گذاری در تبریز در تحول و آبادانی شهر قدم بردارند.
به گزارش خبرنگار ایلنا صادق نجفی در نشستی با مسوولان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء ضمن اشاره به زمینه‌های همکاری و سرمایه گذاری در شهر تبریز گفت: در سال ۹۳ با پروژه‌هایی که برای آن تعریف کرده‌ایم تبریز را به یک کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل خواهیم کرد و در این زمینه قرارگاه خاتم الانبیا که در کارنامه خود پروژه‌های موفقی همانند طرح تبادل امام علی(عع) را دارد می‌تواند تاثیر مضاعفی در عمران و آبادانی شهر تبریز داشته باشد.
وی افزود: ساخت مرکز بین المللی همایش‌ها، بزرگراه ولایت و چندین طرح بزرگ دیگر زمینه همکاری‌های بیشتر را فراهم خواهد آورد.
شهردار تبریز در عین حال تلاش برای توسعه زیربنایی و پایدار تبریز را وظیفه همه مسوولان و مدیریت شهری دانست و خواستار همکاری و مشارکت همه جانبه قرارگاه سازندگی خاتم النبیاء و دیگر نهاد‌ها و سازمان‌ها در این بخش شد.
همین گزارش حاکی است در دیدار شهردار تبریز و مسوولان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در جهت توسعه همکاری مشترک در زمینه سرمایه گذاری در پروژه‌های بزرگ عمرانی تأکید شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز