خبرگزاری کار ایران

طرح نوروزی کنترل و نظارت تاکسی‌های تبریز آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۳۱۷

این طرح، از پنجم اسفند الی پانزدهم فروردین ماه ۱۳۹۳به مدت ۴۰ روز اجرا می‌شود.

ایلنا: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تبریز از آغاز طرح نوروزی کنترل و نظارت این سازمان خبرداد.
به گزارش خبرنگار ایلنا رحمان ایمانی‌نژاد با بیان اینکه این طرح، از پنجم اسفند الی پانزدهم فروردین ماه ۱۳۹۳به مدت ۴۰ روز اجرا می‌شود گفت: سازمان تاکسیرانی تبریز با بهره گیری از تمام ظرفیت، امکانات و توان اجرائی و حتی پرسنل ستادی سازمان همه روزه نسبت به کنترل و نظارت برعملکرد تاکسی‌ها اقدام خواهد کرد.
وی با بیان اینکه در طول اجرای این طرح، با استفاده از تمامی پرسنل ستادی و بازرسان نامحسوس، تعداد بازرسی‌ها به دو برابر ایام معمول افزایش یافته و با متخلفان قاطعانه برخورد خواهد شد اظهار داشت: هدایت تاکسی‌های سرگردان به ایستگاه‌های تاکسی و مجاب نمودن آن‌ها جهت مسافرگیری و جلوگیری از تعیین مسیر و انتخاب گزینشی مسافر توسط آن‌ها از اهداف مهم این طرح است.
ایمانی‌نژاد همچنین برخورد با تاکسی‌های تک مسافر که از سوارنمودن سایر مسافران امتناء می‌کنند را از دیگر اهداف اجرای طرح نوروزی خواند و افزود: جلوگیری ازفعالیت تاکسیهای گردشی به صورت دربستی، کنترل نظافت بیرونی و درونی تاکسی‌ها و کنترل میزان کرایه دریافتی توسط تاکسی‌ها از دیگر اهداف این طرح به شمار می‌رود.
ایمانی‌نژاد خاطرنشان کرد: از تمامی تاکسیرانان زحمتکش و کم ادعا انتظار می‌رود همانند گذشته با بازرسان و گشت‌های خودروئی سازمان همکاری کاملی داشته و نسبت به ارائه خدمات برای شهروندان با رعایت نرخهای مصوب اقدام نمایند.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تبریز یادآور شد: از شهروندان نیز درخواست می‌شود در صورت رویت هرگونه تخلفی موارد را در اسرع وقت با مراجعه حضوری به سازمان یا گشتهای خودروئی سازمان مستقر در چهارراه‌ها و مناطق پرترافیک شهر اطلاع داده یا با شماره تلفنهای ۴۷۶۱۰۰۱ و ۴۷۷۶۶۳۶ تماس حاصل فرمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز