خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی و آموزشی سازمان بسیج اساتید کشور:

جنگ نرم دو بعد سخت افزاری و نرم افزاری دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۲۵۴

در بعد سخت افزاری جنگ نرم عمدتا مباحثمتمرکز بر فضای مجازی همچون ماهواره و اینترنت می‌باشد ولی بعد نرم افزاری آن، ‌‌ همان جریان فکری هستند که از این ابزار‌ها استفاده می‌کنند تا به اهداف خود برسند.

ایلنا: معاون فرهنگی و آموزشی سازمان بسیج اساتید کشور جنگ نرم را دارای دو بعد سخت افزاری و نرم افزاری دانست.
به گزارش خبرنگار ایلنا حجت الاسلام و المسلمین نصیری فرد که در آیین گرامیداشت سالروز قیام ۲۹ بهمن و کارگاه فرماندهان جنگ نرم در دانشگاه تبریز سخن می‌گفت اظهار داشت: در بعد سخت افزاری جنگ نرم عمدتا مباحثمتمرکز بر فضای مجازی همچون ماهواره و اینترنت می‌باشد ولی بعد نرم افزاری آن، ‌‌ همان جریان فکری هستند که از این ابزار‌ها استفاده می‌کنند تا به اهداف خود برسند.
وی با تأکید بر لزوم بررسی و تحلیل روش‌شناسی جنگ نرم و بنیاد‌های فکری و علمی استعمار جهانی افزود: اغلب تحلیلگران به موضوع ابزار‌های جنگ نرم متمرکز شده‌اند در حالیکه نباید با پرداخت بیش از اندازه به ابزار‌ها از جریان‌های فکری این جنگ‌ها غافل شد.
حجت الاسلام و المسلمین دکتر نصیری فرد با تاکید بر لزوم وضعیت‌شناسی در مقابله با جنگ نرم خاطر نشان کرد: قبل از انقلاب اسلامی ایران منبع قدرت در جهان اقتصاد و تجهیزات نظامی کشور‌ها بود، ولی انقلاب اسلامی ایران با قدرت معنوی معادلات بین المللی را بهم زد.
معاون فرهنگی و آموزشی سازمان بسیج اساتید کشور در ادامه رمز موفقیت جمهوری اسلامی ایران را تکیه بر قدرت به مردم دانست و افزود: در حالیکه غرب و آمریکا تصور می‌کنند قدرت فقط در دست دولت‌ها است، اما جمهوری اسلامی ایران این معادله را تغییر داد.
حجت الاسلام و المسلمین نصیری فرد با اشاره به بیداری اسلامی در منطقه گفت: در حال حاضر شاهد هستیم که دنیا به سمت بیداری در حال حرکت است و بدون شک روزی مردم در اروپا نیز به قدرت معنوی پی خواهند برد.
بر اساس این گزارش، کارگاه جنگ نرم ویژه اساتید استان آذربایجان شرقی از سوی سازمان بسیج اساتید استان آذربایجان شرقی و دانشگاه تبریز برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز