خبرگزاری کار ایران

خبرهایی از ورزش بانوان آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۹۸۲

اهر قهرمان دومین دوره رقابتهای هفت سنگ بانوان استان آذربایجان شرقی شد. / پرنیان رودسر صدرنشین گروه چهارم لیگ فوتسال دسته دوم بانوان کشور شد. / باربل و بناب به دور نهایی لیگ منطقه‌ای والیبال آذربایجان‌شرقی صعود کردند.

ایلنا: عنوان قهرمانی دومین دوره رقابت‌های هفت سنگ بانوان استان در اهر به میزبان رقابت‌ها اهر رسید.
به گزارش ایلنا در دومین دوره رقابت‌های هفت سنگ بانوان جام فجر در اهر ۱۶ تیم با هم رقابت کردند و در پایان اهر قهرمان شد
در این زقابت‌ها تیمهای عجبشیر و اسکو دوم و سوم شدند و کاپ اخلاق به تیم مرند رسید.
- پرنیان رودسر صدرنشین گروه چهارم لیگ فوتسال دسته دوم بانوان کشور شد
همچنین تیم پرنیان رودسر با برگزاری رقابت‌های دور رفت مرحله گروهی، صدرنشین گروه چهارم رقابت‌های لیگ فوتسال دسته دوم بانوان کشور در مراغه شد.
دور رفت این رقابت‌ها شامگاه دیروز با برگزاری دو دیدار در سالن دو هزار نفری این شهرستان به پایان رسید و پرنیان رودسر با نتیجه چهار بر سه بر تیم هیات فوتسال لرستان غلبه کرد.
در آخرین دیدار این رقابت‌ها تیم شهرداری مراغه با تساوی چهار بر چهار برابر تیم شهرداری قروه متوقف شد.
در پایان دور رفت این رقابت‌ها، پرنیان رودسر با سه برد و ۹ امتیاز صدرنشین این گروه شد و تیم‌های شهرداری مراغه و شهرداری قروه نیز هر دو با چهار امتیاز در رده‌های دوم و سوم جای گرفتند.
بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال، با توجه به میزبانی مناسب تیم شهرداری مراغه در دور رفت، رقابت‌های دور برگشت این گروه نیز به میزبانی این شهرستان از ۱۴ تا ۱۸ اسفند برگزار می‌شود.
رقابت‌های دور رفت لیگ فوتسال دسته دوم بانوان کشور با حضور چهار تیم از ۲۲ تا ۲۴ بهمن به میزبانی اداره ورزش شهرداری مراغه برگزار شد.
- باربل و بناب به دور نهایی لیگ منطقه‌ای والیبال آذربایجانشرقی صعود کردند
دور برگشت رقابتهای گروه سوم دور رفت رقابتهای لیگ منطقه‌ای والیبال بانوان قهرمانی آذربایجانشرقی به مناسبت دهه مبارکه فجر در بناب برگزار شد.
در رقابتهای گروه سوم رقابت‌ها تیمهای ملکان ف بناب، باربل، مراغه با هم به صورت دوره‌ای رقابت کردند. در این رقابت‌ها تیم‌های باربل و بناب با کسب رتبه اول و دوم گروه به دور نهایی صعود کردند.
در این گروه تیم میانه از دور رقابت‌ها خذف شد.
همچنین رقابتهای گروه دوم به میزبانی جلفا از ۳۰ بهمن الی ۲ اسفند برگزار و رقابتهای گروه اول نیز بعه میزبانی شهرستان اسکو از ۸ اسفند الی ۹ اسفند برگزار خواهد شد.
دور برگشت رقابتهای گروه دوم از ۷ الی ۹ اسفند و گروه اول نیز ۱۵ الی ۱۶ اسفند برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز