خبرگزاری کار ایران

فرماندار عجب شیر:

ترویج فرهنگ ازدواج آسان بسیاری از مشکلات اجتماعی را از میان می‌برد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۹۵۸

رسانه‌های خارجی با ساخت و پخش فیلم‌های ضد اسلامی و ضد شیعی و همچنین تبلیغات رسانه‌ای از پیش برنامه ریزی شده، در صدد منحرف کردن جوانان و نوجوانان ما هستند که باید در برابر نقشه‌های آنان هوشیار بود.

ایلنا: فرماندار شهرستان عجب شیر گفت: ترویج فرهنگ ازدواج به موقع و آسان بسیاری از مشکلات اجتماعی را از میان می‌برد.
به گزارش خبرنگار ایلنا اژدر علمی در جلسه ستاد سازماندهی امور جوانان عجب شیر با موضوع ازدواج آسان سخن می‌گفت افزود: تشکیل خانواده و ازدواج جوانان نقش مهم و اساسی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و فساد و فحشا در جامعه دارد و باید به این سنت حسنه پیامبر(ص) توجه ویژه شود.
وی با بیان اینکه دین مبین اسلام جوانان را به ازدواج سفارش وتاکید فراوانی به آن کرده که این نشان دهنده اهمیت ازدواج است ادامه داد: ازدواج پیش از اینکه بعد مادی وجسمانی به خود بگیرد، مساله‌ای معنوی برای تکامل بشریت بوده و دین مبین اسلام در همه مراحل ازدواج، برنامه‌های مشخصی دارد.
علمی یادآوری کرد: رسانه‌های خارجی با ساخت و پخش فیلم‌های ضد اسلامی و ضد شیعی و همچنین تبلیغات رسانه‌ای از پیش برنامه ریزی شده، در صدد منحرف کردن جوانان و نوجوانان ما هستند که باید در برابر نقشه‌های آنان هوشیار بود.
وی با بیان اینکه باید از ورود ماهواره به خانه‌ها که از وسایل تهاجم فرهنگ مبتذل غرب است، جلوگیری کرد، گفت: مسوولان بایدزمینه ترویج فرهنگ ازدواج آسان را در بین مردم فراهم کنند.
فرماندار عجب شیر بررسی علل افزایش طلاق‌های زودهنگام در بین جوانان را مهم خواند و گفت: انجام پژوهش کارهای کار‌شناسی در این زمینه لازم و ضروری است.
علمی با تاکید بر اینکه نباید با نگاه مادی به موضوع ازدواج نگاه کرد، ادامه داد: علت بالا رفتن سن ازدواج در جامعه صرف مساله اقتصادی نیست، بلکه بسیاری از خانواده‌ها با سطح بالای مالی با عدم استقبال جوانان به ازدواج مواجهند.
وی با اشاره به ضرورت فراهم سازی بستر ازدواج آسان در جامعه، گفت: سیره عملی اهل بیت(ع) بهترین الگو برای نسل جوان جامعه کنونی است.
در این جلسه اعضای ستاد سازماندهی امور جوانان عجب شیر خواستار همکاری تمام ادارات در بخش اشتغال و ازدواج جوانان برگزاری دوره‌های آموزش قبل و بعد از ازدواج برای جوانان شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز