خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی:

از سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری استقبال می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۰۸

باعثافتخار است که مسافرخانه‌های قدیمی برای رفاه حال مسافران و با استانداردهای روز بازسازی و با حفظ منظر شهری به هتل تبدیل شوند.

ایلنا: معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی تأکید کرد: از سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری استقبال می‌کنیم.
به گزارش خبرنگار ایلنا محمد صادق پورمهدی که در آیین احیای هتل آپارتمان «سهند» تبریز سخن می‌گفت ضمن ابراز خرسندی از افتتاح این هتل در بافت قدیم شهر تبریز، گفت: باعثافتخار است که مسافرخانه‌های قدیمی برای رفاه حال مسافران و با استانداردهای روز بازسازی و با حفظ منظر شهری به هتل تبدیل شوند.
وی گفت: با چنین اقداماتی می‌توان این ذهنیت را که میراثتاریخی، بناهایی قدیمی و مخروبه هستند را از بین برد و با تغییر یا اصلاح کاربری این اماکن، آن‌ها را به محلهای مناسب و کاربردی برای استفاده گردشگران تبدیل نمود.
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به ظرفیت‌های بسیاری که در زمینه‌های مختلف گردشگری استان تصریح کرد: مدیریت استان از تمام افرادی که علاقمند به سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و ایجاد مراکز اقامتی در استان باشند به طور کامل حمایت خواهد کرد و از تمامی سرمایه گذاران برای حضور فعال در این بخش دعوت می‌نماید.
لازم به ذکر است به عنوان نمونه‌ای موفق از احیای یک بنای تاریخی ثبتی طی مراسمی هتل آپارتمان «سهند» تبریز به بهره برداری رسید
هتل آپارتمان سهند با زیربنای یک هزار و ۵۰۰ متر مربع و با مساحت یک هزار و ۳۰۰ متر مربع فضای اقامتی ساخته شده که ۲۸ اتاق دو و چهار تخته دارد که در سه طبقه واقع شده‌اند. پارکینگ، یک طبقه رستوران و سالن صبحانه خوری رایگان دیگر بخش‌های این مجموعه اقامتی را تشکیل می‌دهند.
هتل آپارتمان سهند با بازسازی بنای مسافرخانه تاریخی و ثبت ملی شده «گیلان نو» راه اندازی شده است.
مهمانپذیر گیلان نو در سال ۸۵ با شماره ۱۶۶۷۷ در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده و در خیابان فردوسی تبریز واقع شده که پس از بازسازی با عنوان هتل آپارتمان سهند طی مراسمی به بهره برداری رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز