خبرگزاری کار ایران

آموزش و پرورش قهرمان تنیس روی میز دوازدهمین جشنواره کارکنان دولت آذربایجان‌شرقی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۶۸۵

دوازدهمین جشنواره مسابقات فرهنگی، ورزشی انتخابی کارکنان دولت آذربایجان‌شرقی در رشته‌های تنیس روی میز، طناب کشی، شطرنج، فوتسال و والیبال در رده آقایان با حضور بیش از ۴۵ تیم آغاز شده است.

ایلنا: عنوان قهرمانی رقابت‌های تنیس روی میز دوازدهمین جشنواره کارکنان دولت آذربایجان‌شرقی به آموزش و پرورش رسید.
به گزارش خبرنگار ایلنا رقابت‌های تنیس روی میز دوازدهمین جشنواره مسابقات فرهنگی، ورزشی کارکنان دولت آذربایجان‌شرقی جام فجر با حضور ۱۲ تیم در خانه تنیس روی میز استادیوم تختی تبریز برگزار شد و آموزش و پرورش قهرمان شد.
پس از تیم آموزش و پرورش، تیم دانشگاه تبریز به مقام نائب قهرمانی رسید و تیم جهاد کشاورزی به مقام سومی رسید.
دوازدهمین جشنواره مسابقات فرهنگی، ورزشی کارکنان دولت آذربایجان‌شرقی جام فجر با حضور ۸۰۰ کارمند دولت از ۲۰ بهمن در ۵ رشته ورزشی آقایان در تبریز آغاز شده است.
دوازدهمین جشنواره مسابقات فرهنگی، ورزشی انتخابی کارکنان دولت آذربایجانشرقی در رشته‌های تنیس روی میز، طناب کشی، شطرنج، فوتسال و والیبال در رده آقایان با حضور بیش از ۴۵ تیم آغاز شده است.
رقابت‌های فوتسال و والیبال به ترتیب یکشنبه و دوشنبه هفته جاری آغاز خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز