خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل منطقه آزاد ارس:

مشکلی در واگذاری اراضی در منطقه آزاد ارس نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۷۴

منطقه آزاد ارس آماده میزبانی از سرمایه‌گذاران است.

ایلنا: مدیرعامل منطقه آزاد ارس گفت: توسعه زیرساخت‌های این منطقه در حوزه‌های مختلف در حال انجام است و با برنامه‌ریزی مستمر، مشکلی در واگذاری اراضی به سرمایه‌گذاران نداریم.
به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن خادم‌عرب‌باغی با اشاره به اینکه با سرمایه‌گذارانی که در احداثو بهره‌برداری واحدهای خود تعلل می‌کنند مذاکرات لازم انجام شده است افزود: در این زمینه بخشی از اراضی بازگردانده شده به سرمایه‌گذاران جدید واگذار شده است.
وی افزود: با تذکراتی که به واحدهای در حال احداثداده شده است بسیاری از پروژه‌های نیمه‌تعطیل به حالت عادی بازگشته و در حال ادامه عملیات اجرایی هستند و با آغاز فصل کاری این موضوع شدت بیشتری خواهد داشت.
عرب‌باغی با اعلام اینکه هم اکنون ده‌ها پروژه صنعتی در این منطقه در حال احداثاست اظهار داشت: با مشاوره و بازدیدهای مستمری که از واحدهای تولیدی جدید در این منطقه داریم سعی می‌کنیم تولید و تکنولوژی تولید را بالا برده و به سمت ایجاد صنایع‌نوین با فناوری بالا حرکت کنیم.
وی تاکید کرد: اولویت منطقه آزاد ارس در واگذاری اراضی موجود، سرمایه‌گذاران خارجی و ایرانیان مقیم در خارج از کشور در حوزه‌های صنعت، توریسم، خدمات و کشاورزی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز