خبرگزاری کار ایران

فرماندار اسکو:

بیشترین کارگران ساختمانی در آذربایجان شرقی در اسکو تحت پوشش تأمین اجتماعی قرار گرفتند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۴۷

با توجه به ساخت و ساز مساکن مهر در شهر جدید سهند تعداد زیادی کارگر در این شهر مشغول به کار بوده و این میزان کارگر در شعبه اسکو تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته‌اند.

ایلنا: فرماندار اسکو گفت: بیشترین کارگران ساختمانی در آذربایجان شرقی در اسکو تحت پوشش تأمین اجتماعی قرار گرفتند.
به گزارش خبرنگار ایلنا آثری که در مراسم تودیع و معارفه رئیس تامین اجتماعی شهرستان اسکو سخن می‌گفت اظهار داشت: با توجه به ساخت و ساز مساکن مهر در شهر جدید سهند تعداد زیادی کارگر در این شهر مشغول به کار بوده که این میزان کارگر در شعبه اسکو تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته و از این لحاظ رتبه اول استانی را به خود اختصاص داده است.
وی بیشترین آمار بیمه شده تامین اجتماعی در این شهرستان را در بخش قالیبافی و کارگر ساختمانی اعلام کرد و گفت: بیش از ۳ هزار و ۷۵۰ نفر بیمه شده در بخش قالیبافی و یک هزار و ۵۰۰ نفر بیمه شده در بخش کارگران ساختمانی داریم که این میزان طی سه سال گذشته دو برابر شده است.
لازم به ذکر است در این مراسم رضا حدادیان به عنوان رئیس جدید اداره تامین اجتماعی شهرستان اسکو معرفی و از زحمات امیری حمیدی در طول سه سال تصدی‌گری ریاست این شعبه قدردانی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز