خبرگزاری کار ایران

نایب رییس شورای اسلامی شهر تبریز:

احداثکمربندی جدید برای تبریز ضروری است

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۳۳

اتوبان شهید کسایی به لحاظ افزایش حجم تردد خودرو‌ها دیگر پاسخگوی حجم تردد و ترافیک موجود و فعلی نیست.

ایلنا: نایب رییس شورای اسلامی شهر تبریز از ضرورت طراحی و احداثکمربندی جدید برای تبریز به منظور تبادل بهتر بار ترافکی این شهر خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا محدثبا بیان اینکه اتوبان شهید کسایی به لحاظ افزایش حجم تردد خودرو‌ها دیگر پاسخگوی حجم تردد و ترافیک موجود و فعلی نیست تأکید کرد: باید برنامه ریزی‌های لازم برای طراحی و احداثکمربندی جدید انجام گیرد.
نایب رییس شورای اسلامی شهر تبریز افزود: حجم تردد کامیون‌های سنگین ترانزیتی، در برخی از ساعات روز غیرقابل تحمل و مشکل ساز می‌شود و ما شاهد بروز و وقوع تصادفات سنگین و ناگوار در این محور هستیم.
وی با تأکید بر اینکه وضعیت فعلی جان شهروندان و بسیاری از مسافران عبوری از اتوبان شهید کسایی را به خطر می‌اندازد احداثکمربندی جدید برای تبریز را ضروری و لازم دانست و تصریح کرد: باید به فکر طراحی و احداثکمربندی جدید تبریز در حنوبی‌ترین نقطه شهر باشیم.
مهندس محدثدر خاتمه افزود: ۳۵ سال از احداثاتوبان شهید کسایی می‌گذرد و ما اگر از هم اکنون اقدام به مطالعات و طراحی احداثکمربندی جدی تبریز بکنیم، ظرف ۱۰ سال آینده خواهیم توانست آن را اجرا و به بهره برداری برسانیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز