خبرگزاری کار ایران

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

امسال راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب شکوه‌مند اسلامی اهمیت خاصی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۶۴۲

با توجه به اینکه مذاکره کنندگان هسته‌ای کشورمان در مرحله حساسی از این مذاکرات هستند به پشتوانه‌ای قدرتمند نیاز دارند که این راهپیمایی می‌تواند بر صلابت مذاکره کنندگان در نشست‌های آینده بیفزاید.

ایلنا: رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با حضور میلیونی ملت ایران دشمن شکن خواهد بود.
به گزارش خبرنگار ایلنا رضا رحمانی در گفتگو با خبرنگاران، اظهار داشت: راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب شکوه‌مند اسلامی امسال بنا به دلایلی که بر همگان واضح است از اهمیت خاصی برخوردار می‌باشد و ملت ایران با اشرافیت به این اهمیت با حضور خود در این راهپیمایی جلوه‌ای ویژه به آن خواهند بخشید.
وی افزود: با توجه به اینکه مذاکره کنندگان هسته‌ای کشورمان در مرحله حساسی از این مذاکرات هستند به پشتوانه‌ای قدرتمند نیاز دارند که این راهپیمایی می‌تواند بر صلابت مذاکره کنندگان در نشست‌های آینده بیفزاید.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو با اشاره به یاوه گویی برخی مقامات آمریکایی، اضافه کرد: این درشت گویی در طول تاریخ به جزئی از رفتار شخصیتی مقامات آمریکایی شده ولی باید بدانند که این سخنرانی‌ها حتی مصرف داخلی نیز برایشان ندارد و باید متناسب با واقعیت‌ها و ادبیات مذاکره سخن بگویند.
وی با اشاره به پشتوانه مردمی انقلاب اسلامی، گفت: این انقلاب برکات زیادی برای کشورمان داشته و با نگاهی به تمام شاخص‌های موجود در بخش‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و … می‌توان به این برکات پی برد.
رحمانی ادامه داد: شکوه و عظمت راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال ضمن اینکه نشانی از تجدید بیعت ملت ایران با آرمان‌های امام(ره)، رهبری عزیز و انقلاب اسلامی است، مهر تاییدی نیز بر خدمات نظام در راه توسعه و آبادانی کشور است.
وی با دعوت از تمام اقشار مردم برای حضور در جشن پیروزی انقلاب، بر حضور با صلابت ملت ایران در راهپیمایی امسال ۲۲ بهمن تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز