خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی:

داوران استانی جشنواره فیلم فجر در تبریز معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۹۹

فیلمهای جشنواره فیلم فجر برای نخستین بار همزمان با تهران، در تبریز نیز اکران می‌شود و داوران استانی نیز پس از ارزیابی‌ و شاخص‌بندی در پنج زمینه شامل بهترین فیلم، ‌ بهترین کارگردان، ‌بهترین فیلمنامه، ‌ بهترین بازیگر زن و بهترین بازیگر مرد را انتخاب و معرفی می‌کنند.

ایلنا: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از معرفی داوران استانی جشنواره فیلم فجر در تبریز خبر داد.
به گزارش ایلنا علی داننده گفت: «سیدحسن آذری»، «اسفندیار هروی»، «حسین پورستار»، «محمد محمودی‌اصل» و «حسین مهدی‌زاده» به عنوان داوران استانی جشنواره فیلم فجر در تبریز انتخاب و معرفی شدند.
وی افزود: فیلم‌های جشنواره فیلم فجر برای نخستین بار همزمان با تهران، در تبریز نیز اکران می‌شود و داوران استانی نیز پس از ارزیابی‌ و شاخص‌بندی در پنج زمینه شامل بهترین فیلم، ‌ بهترین کارگردان، ‌بهترین فیلمنامه، ‌ بهترین بازیگر زن و بهترین بازیگر مرد را انتخاب و معرفی می‌کنند.
وی گفت: ‌همچنین یک فیلم نیز به عنوان منتخب مردم در این جشنواره معرفی می‌شود.
داننده گفت: فراهم نمودن امکان تماشای فیلم‌های جشنوارهٔ فجر که غالبا آثاری فاخر ودر خور تامل و توجه هستند، برای فعالان سینما و علاقمندان این حوزه فرصت مغتنمی است که با تلاش‌ها و پیگیری‌های اداره کل ارشاد استان و همکاری دبیرخانه جشنواره فیلم فجر انجام شده است.
وی افزود: فیلمهای جشنواره فیلم فجر در سینما ۲۹ بهمن که در روزهای اخیر به سیستم دیجیتال مجهز شده است، اکران می‌شود.
لازم به ذکر است جشنواره بین‌المللی فیلم فجر همزمان با تهران در استان آذربایجان‌شرقی نیز به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با همکاری استانداری آذربایجان‌شرقی و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز از شانزدهم تا بیست و پنجم بهمن ماه جاری برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز