خبرگزاری کار ایران

فناوران برتر جشنواره رینوتکس معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۰۴۰

آیین اختتامیه نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی رینوتکس ۲۰۲۳، با معرفی و تجلیل از فناوران برتر جشنواره رینوتکس به پایان رسید.

به گزارش ایلنا از تبریز، جشنواره رینوتکس ۲۰۲۳ در هشت حوزه فناوری سلامت، فناوری مواد پیشرفته و محصولات مبتنی بر فن آوری شیمیایی، فناوری کشاورزی، آب فناوری زیستی و صنایع غذایی، فناوری نوآوری و فن آوری ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته، فناوری صنایع نرم هویت ساز و خلاق فرهنگی، فناوری نوآوری و فن آوری اطلاعات و نرم افزارهای رایانه ای و نوآوری برق الکترونیک فوتونیک و مخابرات برگزار شد و نفرات شایسته تقدیر و رتبه های برتر معرفی شدند.

در حوزه فناوری سلامت، طرح سامانه هوشمند اکسیمیا حائز رتبه ی اول و طرح کلاژن پینید شتری و گاوی شایسته ی تقدیر شناخته شد.

در حوزه  فناوری مواد پیشرفته و محصولات مبتنی بر فناوری شیمیایی، طرح شوینده بهداشتی نوترینو شایسته ی تقدیر شناخته شد.

در حوزه فناوری کشاورزی، آب فناوری زیستی و صنایع غذایی طرح تولید لاکتیک اسید از ضایعات کشاورزی حائز رتبه ی اول و طرح ارقام جدید برتر گندم در مناطق سردسیر شایسته ی تقدیر شناخته شد.

در حوزه ی نوآوری و فن آوری، ماشین آلات و تجهیزات پیش رفته طرح جعبه پمپ روغن کاری فشار بالا و همچنین طرح گروهی رانشگرهای فضایی شایسته ی دریافت لوح سپاس جشنواره شناخته شدند.

در حوزه ی صنایع نرم هویت ساز و خلاق فرهنگی، طرح تک آثار نقش برجسته ی فرش دستباف حائز رتبه ی اول و طرح تولید ماکت نوین قالب سازی زیره ی کفش و .... شایسته ی تقدیر شناخته شد.

در حوزه ی نوآوری و فن آوری اطلاعات و نرم افزارهای رایانه ای، طرح رخشای اولین سامانه ی هوش مصنوعی ایرانی شایسته ی تقدیر شناخته شد.

در حوزه ی نوآوری برق الکترونیک فوتونیک و مخابرات، طرح روبات هوشمند پارکینگ مکانیزه حائز رتبه ی اول و طرح میکرو خازن صنعتی شایسته ی تقدیر شناخته شد.

و در نهایت طرح استحصال دی اکسید کربن از دود نیروگاه و تزریق به چاه های نفت و استفاده در صنایع، حائز برترین رتبه و شایسته ی جایزه ی بزرگ رینوتکس ۲۰۲۳ شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز