خبرگزاری کار ایران

تا ۱۵ مرداد؛

مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره " آب در آیینه رسانه " تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۰۳۵۸

مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره آب در آیینه رسانه بخاطر استقبال اصحاب رسانه‌ تا 15 مردادماه سال جاری تمدید شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی آب منطقه ای آذربایجان شرقی، احد یگانه، دبیر جشنواره آب در آیینه رسانه با اعلام این خبر اظهار کرد: خبرنگاران، عکاسان، ‌روزنامه‌نگاران‌ و گزارشگران رسانه‌های مکتوب، دیداری و شنیداری می‌توانند آثار خود را در بخش های خبر و یادداشت، گزارش، عکس( مستند اجتماعی)، گزارش تصویری و فیلم کوتاه تا 15 مرداد‌ماه سال جاری به دبیرخانه نخستین جشنواره آب در آیینه رسانه ارسال کنند.

دبیر اجرایی نخستین جشنواره آب در آیینه رسانه تصریح کرد: محورهای پذیرش آثار رسانه‌ای، فرهنگ شهروندی و مصرف بهینه آب، مدیریت مصرف آب، آب رسانی و اقتصاد آبی، بحران آب و نقش رسانه‌ها، بحران آب و حفاظت منابع آبی، بازچرخانی و تصفیه آب و آب و توسعه پایدار است.

وی افزود: علاقمندان می توانند تا 15 مرداد ماه سال جاری آثار خود را از طریق ایمیل به نشانی AB.resaneh1402@gmail.com و یا پیام رسان‌های مجازی به شماره 09307690897 ارسال کنند.

یگانه در پایان تاکید کرد: فقط آثاری که در رسانه‌های نوشتاری، دیداری، شنیداری (رسمی ثبت شده) منتشر شده، اجازه شرکت در جشنواره را دارند و هر خبرنگار می‌تواند برای شرکت در جشنواره سه اثر خود را از یک رسانه به دبیرخانه ارسال کند.

بر اساس این خبر نخستین جشنواره آب در آیینه رسانه با همکاری سازمان بسیج رسانه، خانه مطبوعات و انجمن صنفی روزنامه نگاران آذربایجان شرقی توسط شرکت آب منطقه‌ای استان و پایگاه خبری تحلیلی جارچی آذربایجان مهر ماه سال جاری در تبریز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز