خبرگزاری کار ایران

فرماندار تبریز:

همسویی محتوای فیلمهای تولید شده با خواست مخاطبان موجب تعالی هنر سینما می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۵۰

جشنواره فیلم فجر به طور ذاتی یک رویداد عظیم سینمایی در سطح کشور محسوب می‌شود و این رویداد عظیم زمانی که در استان‌ها نیز برگزار می‌شود موجب بهره‌مندی علاقمندان و فعالان عرصهٔ سینمای استان از آن خواهد بود.

ایلنا: فرماندار کلانشهر تبریز گفت: همسویی محتوای فیلمهای تولید شده با خواست مخاطبان موجب تعالی هنر سینما می‌شود و جشنواره فیلم فجر نیز می‌تواند بسترساز تعامل بیش از پیش هنرمندان و مخاطبان سینما باشد.
به گزارش خبرنگار ایلنا رحیم شهرتی‌فر در نشست اعضای شورای سیاستگذاری این جشنواره، برگزاری همزمان جشنواره فیلم فجر در تبریز را یک اتفاق فرهنگی و تاثیرگذار عنوان کرد و گفت: جشنواره فیلم فجر به طور ذاتی یک رویداد عظیم سینمایی در سطح کشور محسوب می‌شود و این رویداد عظیم زمانی که در استان‌ها نیز برگزار می‌شود موجب بهره‌مندی علاقمندان و فعالان عرصهٔ سینمای استان از آن خواهد بود.
وی، با اشاره به لزوم برگزاری جشنواره به صورت مطلوب و در خور وشان مردم استان، ‌گفت: برنامه‌ریزی مناسب و پخش تیزر توانمندیهای فرهنگی و هنری استان و ارائه دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصهٔ فرهنگ و هنر، پیش از نمایش فیلم‌های جشنواره می‌تواند در معرفی بهتر فعالیتهای فرهنگی و هنری استان موثر باشد.
شهرتی فر هنر سینما را الگوساز و تاثیرگذار برشمرد و گفت: اگر فیلمهایی که توسط هنرمندان این عرصه تهیه و تولید می‌شوند بر پیشینهٔ غنی و فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی استوار باشند، این همسویی با فرهنگ حاکم بر جامعه و تطبیق خواست مخاطبان با افکار و اندیشه‌های فیلمسازان موجب تعالی هنر سینما و استقبال همگان از آثار تولید شده در این عرصه می‌شود.
براساس این گزارش جشنواره بین‌المللی فیلم فجر همزمان با تهران در استان آذربایجان‌شرقی نیز به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با همکاری استانداری آذربایجان‌شرقی و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز از پانزدهم تا بیست و پنجم بهمن ماه جاری برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز