خبرگزاری کار ایران

اجرای مزارع نمایشی ترویجی تحقیقی و تطبیقی در شهرستان چاراویماق

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۲۴

به منظور انتقال یافته‌های جدید تحقیقاتی به مزارع زارعین و در جهت افزایش عملکرد و تولید محصولات زراعی و افزایش درآمد و بروز رسانی دانش کشاورزان منطقه این مزارع در شهرستان اجرا شده است.

ایلنا: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان چاراویماق از اجرای مزارع نمایشی تحقیقی تطبیقی و ترویجی در این شهرستان خبرداد.
به گزارش خبرنگار ایلنا مجید احمدی گفت: در سال زراعی جاری در سطح ۵ هکتار مزارع نمایشی ترویجی و ۵ هکتار مزارع تحقیقی - تطبیقی با همکاری موسسه تحقیقات کشاورزی دیم کشور(مراغه) در کشت پائیزه گندم و نخود دیم و ماشک پانونیکا در شهرستان چاراویماق اجرا شده است.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان چاراویماق افزود: به منظور انتقال یافته‌های جدید تحقیقاتی به مزارع زارعین و در جهت افزایش عملکرد و تولید محصولات زراعی و افزایش درآمد و بروز رسانی دانش کشاورزان منطقه این مزارع در شهرستان اجرا شده است.
احمدی عناوین مزارع نمایشی و تحقیقی - ترویجی اجرا شده در موضوعات «بررسی عملکرد لاین‌های گندم دیم»، «مقایسه عملکرد کشت پائیزه و بهاره نخود دیم»، «مقایسه اثرات کودهای شیمیایی، بیولوژیکی و کودهای آلی در عملکرد گندم دیم» و «بررسی سازگاری کشت پائیزه ماشک پانونیکا» در منطقه عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز