خبرگزاری کار ایران

مدیر اجرایی جشنواره فیلم فجر در تبریز:

جشنواره فیلم فجر زمینه ‌ساز تعالی سینمای ایران است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۷۵۸

این جشنواره فضایی مناسب را فراهم می‌کند تا اصحاب سینما، علاقمندان و منتقدان به نحوی در کنار هم قرار گیرند و امکان تبادل آراء و افکار داشته باشند.

ایلنا: مدیر اجرایی جشنواره فیلم فجر در تبریز گفت: جشنواره فیلم فجر با توجه به شاخصه‌ها و جایگاه ویژه خود در تقویم سینمایی کشور، موجبات تعالی سینمای ایران را فراهم می‌آورد.
به گزارش خبرنگار ایلنا علی محرمی در نشست اعضای ستاد اجرایی این جشنواره با اشاره به اینکه هدف اصلی جشنوارهٔ فیلم فجر، ‌ اعتلای هنر سینما است، اظهار داشت: سینمای ایران ظرفیتی بالا و هنرمندانی توانا برای تولید آثاری فاخر در زمینه‌های مختلف دارد.
رئیس اداره امور سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، افزود: این جشنواره فضایی مناسب را فراهم می‌کند تا اصحاب سینما، علاقمندان و منتقدان به نحوی در کنار هم قرار گیرند و امکان تبادل آراء و افکار داشته باشند.
محرمی، این اجماع اندیشه‌ها و افکار را بهترین شیوه برای شناسایی نقاط ضعف و قوت سینما عنوان کرد.
وی با اشاره به پیشینه و پتانسیل غنی استان در عرصهٔ هنر سینما، تاکید کرد: برگزاری چندین دوره جشنوارهٔ فیلم وحدت، جشنوارهٔ فیلم رحمت و جشنواره‌های فیلم کوتاه استانی سیب و ده‌ها برنامه‌ دیگر با محوریت فیلم و سینما حاکی از حضور و فعالیت هنرمندان توانمند عرصه سینما در آذربایجان‌شرقی است.
براساس این گزارش جشنواره بین‌المللی فیلم فجر همزمان با تهران در استان آذربایجان‌شرقی نیز به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با همکاری استانداری آذربایجان‌شرقی و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز از پانزدهم تا بیست و پنجم بهمن ماه جاری برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز