خبرگزاری کار ایران

۲ هزار نفر از مددجویان شهرستان تبریز در دورهای فنی و حرفه‌ای آموزش دیدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۶۹۹

هزینه برگزاری دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای ۲ میلیارد و ۳۵۰میلیون ریال بوده که از طریق منابع دولتی و کمک‌های مردمی تامین شده است.

ایلنا: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تبریز گفت: طی ۸ ماهه سال جاری بیش از ۲ هزار و ۱۳۰ نفر از مددجویان تحت حمایت این شهرستان در دورهای فنی و حرفه‌ای آموزش دیده‌اند.
به گزارش خبرنگار ایلنا محمد یاورزاده با بیان اینکه در این مدت همچنین برای ۴۹ نفر از سرپرستان خانوار، ۷۶ نفر از فرزندان مددجویان و نیز مددجویان موردی این شهرستان کاریابی شده است افزود: از تعداد شرکت کنندگان در این دوره ها۹۴۰ نفر زن و بقیه مرد بوده‌اند.
وی با بیان اینکه از طریق این دوره‌های آموزشی برای ۴۰ نفر اشتغالزایی شده است اظهار داشت: هزینه برگزاری دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای ۲ میلیارد و ۳۵۰میلیون ریال بوده که از طریق منابع دولتی و کمک‌های مردمی تامین شده است.
یاورزاده خاطرنشان کرد: در طی ۸ ماهه امسال ۴۸۰ نفر در آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بلند مدت و ۱۴۰۰ نفر در دوره‌های کوتاه مدت شرکت کردند.
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تبریز توانمند شدن مددجویان را هدف اساسی این نهاد ذکر کرد و یادآور شد: ۱۵۰ دانش آموز دبیرستانی و ۱۰۰نفر نیز در دوره‌های استاد شاگردی آموزش دیدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز