خبرگزاری کار ایران

مدیر جهادکشاورزی هشترود:

مددجویان هشترودی از وام اشتغالزایی، جهت فعالیت تولیدی کشاورزی بهره‌مند شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۸۲

میزان تسهیلاتی که دراختیار خانواده‌های زیر چترحمایتی کمیته امداد قرارگرفته، درراستای توانمندسازی این خانواده‌ها و به مددجویان واجد شرایط اعطا و در زمینه‌های مختلف کشاورزی ازجمله باغداری، دامپروری، صنایع دستی وخدماتی خواهد توانست زمینه لازم برای رشد اقتصاد خانوارهای تحت پوشش را ایجاد و در کنارآن، بستر مطلوب برای افزایش توان اقتصاد کشاورزی منطقه را فراهم آورد.

ایلنا: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان هشترود گفت: برای مددجویان این شهرستان تسهیلات اشتغالزایی جهت ایجاد بستر لازم در توسعه فعالیت‌های تولیدی بخش کشاورزی، باتعامل کمیته امداد امام(ره) پرداخت شده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا اسماعیل کریمی اصل در گفتگو با خبرنگاران افزود: در سالجاری همچنین ۳۵ نفر بهره بردار برای کشت زعفران در این مدیریت و خرید پیاز آن ثبت نام نموده و با توجه به سازگاری زعفران با شرایط اقلیمی منطقه، کشت این محصول به صورت الگویی در این شهرستان متداول شده به صورتی که میزان محصول برداشت شده زعفران خشک، تا شش کیلوگرم در هکتار نیزحاصل آمده است.
وی تاکید کرد: میزان تسهیلاتی که دراختیار خانواده‌های زیر چترحمایتی کمیته امداد قرارگرفته، درراستای توانمندسازی این خانواده‌ها و به مددجویان واجد شرایط اعطا و در زمینه‌های مختلف کشاورزی ازجمله باغداری، دامپروری، صنایع دستی وخدماتی خواهد توانست زمینه لازم برای رشد اقتصاد خانوارهای تحت پوشش را ایجاد و در کنارآن، بستر مطلوب برای افزایش توان اقتصاد کشاورزی منطقه را فراهم آورد.
مدیر جهاد کشاورزی هشترود گفت: این مدیریت درتلاش است با توسعه آموزش‌های ترویجی در بین بهره‌برداران به خصوص بهره‌برداران بخش زراعی علاوه بر افزایش توان اقتصادی آنان و کمک به اقتصاد کشاورزی منطقه با زمینه‌سازی برای افزایش امکانات زیربنایی، از مهاجرت نیروی بالقوه توانمند درتولید بخش کشاورزی به سایر مناطق و شهر‌ها جلوگیری کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز