خبرگزاری کار ایران

نایب رییس شورای اسلامی شهر تبریز:

شهرداری پروژه‌هایی که حدود ۸۰ درصد پیشرفت داشته را در اولویت قرار دهد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۵۶۰

اگر ما نتوانیم هزینه‌های پیش بینی شده را تحقق دهیم، عملا پروژه‌های عمرانی ما با مشکل مواجه خواهند شد و برای حل این مشکل پروژه‌ها با شرایط پیشنهادی امکان پیشرفت و تحقق را خواهند داشت.

ایلنا: نایب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: شهرداری باید پروژه‌هایی که حدود ۸۰ درصد پیشرفت داشته را در اولویت قرار دهد و پروژه‌هایی را که هنوز شروع نشده است، منوط به تحقق بخشی از درآمدهای شهرداری کند.
به گزارش خبرنگار ایلنا سعید محدثاظهار داشت: اگر ما نتوانیم هزینه‌های پیش بینی شده را تحقق دهیم، عملا پروژه‌های عمرانی ما با مشکل مواجه خواهند شد و برای حل این مشکل پروژه‌ها با شرایط پیشنهادی امکان پیشرفت و تحقق را خواهند داشت.
وی درباره روند بررسی لایحه تعرفه عوارض محلی در صحن شورا با اشاره به پیشنهاد خود مبنی بر تشکیل سه کمیته هفت نفره از اعضای شورا شهر و تقسیم لایحه به سه قسمت، گفت: در صورت پذیرش این پیشنهاد، امکان حضور مدیران شهرداری برای دفاع و کار کار‌شناسی بیشتر می‌شد که این اتفاق نیفتاد. نایب رئیس شورای شهر تبریز همچنین درباره دفتر ارتباط مردمی خود که برای اولین بار در میان اعضای شورا شهر نسبت به ایجاد آن اقدام کرده است، گفت: در زمان تبلیغات انتخابات به این نتیجه رسیدم که مردم در ارتباط مستقیم با نمایندگان در طول دوره ۴ ساله زجر می‌کشند و نمی‌توانند به آنان دسترسی داشته باشند.
محدثبا دعوت دیگر اعضای شورا برای ایجاد دفتر ارتباط مردمی ادامه داد: برای اجابت درخواست مردم که معتقد بودند نمایندگان بعد از گرفتن رای دیگر به فکر آنان نیستند، این دفتر را ایجاد کرده‌ام.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز