خبرگزاری کار ایران

رییس شورای شهر تبریز:

تعرفه‌های مخصوص گردشگران سلامت مشخص شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۴۱۰

گردشگری سلامت فرصتی که نباید به تهدید تبدیل شود.

ایلنا: رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: شهروندان در مواجهه با گردشگران سلامت در اصلاح فرهنگ آن‌ها تاثیر گذار باشند.
به گزارش خبرنگار ایلنا شهرام دبیری با اشاره به اینکه تبریز در این سال‌ها با ایجاد بسترهای و زیرساختهای مناسب یکی از قطبهای گردشگری سلامت در کشور محسوب می‌شود، گفت: این یک فرصت است که نیاز دارد تا با در نظر گرفتن خطرات احتمالی آنرا تبدیل به تهدید نکرد.
وی با بیان اینکه این گردشگران در برخی موارد با خود یک بیماری به داخل کشور انتقال می‌دهند، گفت: برای برطرف کردن این تهدید باید فیلترهای خاصی برای ورود گردشگران سلامت به کشور در مرز‌ها و نقاط دیگر ایجاد شودتا تهدیدات به حداقل برسد.
دبیری با بیان اینکه ورود گردشگران سلامت هم دارای مزایا و هم معایبی است، ادامه داد: باید اقدامات مناسبی برای بهبود وضعیت گردشگران سلامت انجام شود و طرح جامعی مصوب شده تا از ورود دلالان به این قضیه جلوگیری شود و در عین حال هم اقتصاد کشور از مزایای ورود گردشگران سلامت محروم نباشد.
وی تاکید کرد: نباید فراموش کرد که اقتصاد بازارهای آذربایجان شرقی به این اتباع خارجی هم بستگی دارد.
رئیس شورای اسلامی تبریز با انتقاد از عدم مشخص شدن تعرفه‌های مخصوص گردشگران سلامت، گفت: دانشگاه علوم پزشکی باید تعرفه‌های مشخصی را اعلام کرده و پزشکان را مجاب به رعایت آن‌ها کند، تا از معضل زیر میزی کاسته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز