خبرگزاری کار ایران

اکران همزمان ۳۲ فیلم جشنواره فجر در سینما ۲۹ بهمن تبریز

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۲۸۸

فیلم‌های جشنواره فجر برای دوستداران و علاقمندان به صورت همزمان از ۱۵ تا ۲۵ بهمن در سینمای ۲۹ بهمن تبریز پخش می‌شود که در صورت تکمیل بودجه برای تمامی هنرمندان رایگان خواهد بود.

ایلنا: مدیر امور سینمایی استان آذربایجان شرقی از نمایش همزمان ۳۲ فیلم جشنواره فجر در سینما ۲۹ بهمن تبریز خبر داد.
به گزارش ایلنا شهرام خزرایی گفت: فیلم‌های جشنواره فجر برای دوستداران و علاقمندان به صورت همزمان از ۱۵ تا ۲۵ بهمن در سینمای ۲۹ بهمن تبریز پخش می‌شود که در صورت تکمیل بودجه برای تمامی هنرمندان رایگان خواهد بود.
وی زمان نمایش فیلم‌ها را بعداز ظهر‌ها در سه سانس اعلام کردو گفت: در هر سانس یک فیلم از آثار رائه شده به جشنواره پخش خواهد شد.
خزرایی اضافه کرد: این طرح یک موضوع کشوری بوده که با همکاری ارشاد، مجموعه سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز و حوزه هنری استان در تبریز اجرا می‌شود.
مدیر امور سینمایی استان آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود خبر از نصب سیستم دیجیتال پخش در سالن یک سینما ۲۹ بهمن داد و این مژده را به علاقمندان فیلم و جشنواره فجر داد که در شرایط مساعد و با کیفیت صدای بالا می‌توانند فیلم‌های جشنواره را تماشا کنند.
خزرایی در ادامه گفت: پیش بینی می‌شود تا فروردین ماه سال ۹۳ سالن ۲ سینما ۲۹ بهمن با حمایت موسسه تبلیغات بهمن سبز مسئول سینماهای حوزه هنری خریداری شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز