خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

تکریم ارباب رجوع از رویکردهای مهم آموزش و پرورش است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۲۸۰

میز خدمت به تناسب سایر ادارات در اداره کل آموزش و پرورش نیز فعال است و طبق برنامه تنظیمی و با توجه به نوع در خواست ارباب رجوع، خدمات لازم ارائه می‌شود.

ایلنا: مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، اجرای طرح تکریم ارباب رجوع را از رویکردهای مهم آموزش و پرورش عنوان کرد.
به گزارش خبرنگار " ایلنا "، " جعفر پاشایی " در جلسه کمیسیون تحول اداری که با حضور مدیر کل منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد، با ارائه گزارشی از عملکرد کمیسیون تحول اداری، بر تقویت نظام پیشنهادات و بازنگری مجدد آن و پیگیری امور مربوط به حوزه ایثارگران و جانبازان و بازمهندسی منابع انسانی تاکید کرد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به سیاست‌های دولت تدبیر و امید و تاکید وزیر آموزش و پرورش، بازنگری در حوزه تحول اداری و برنامه ریزی منظم و منسجم برای رفع مشکلات موجود را امری ضروری دانست.
وی با بیان اینکه در سال جاری ماهانه یک جلسه توسط کمیسیون تحول اداری برگزار گردیده است، افزود: نتایج مطلوبی از این جلسات عاید شده است.
" پاشایی " ارایه ۲۵۰ مورد پیشنهاد از سوی همکاران فرهنگی طی یک ماه را از پویایی نظام پذیرش و بررسی پیشنهادات عنوان کرد و یکی از رویکردهای مهم آموزش و پرورش استان را تکریم ارباب رجوع دانست و افزود: با عنایت به کثرت ارباب رجوع در گذشته و خدماتی که به ایشان ارائه شده است در تلاش هستیم فرآیند مربوطه را روان‌تر سازیم چرا که اگر تکریم ارباب رجوع در سایر دستگاههای اجرایی لازم است در آموزش و پرورش لازم‌تر می‌باشد.
مدیر کل منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با اشاره به سیاست دولت تدبیر و امید، تغییر نگرش‌ها در موضوع تحول اداری را لازم دانست و افزود هر کشوری که در مسیر توسعه قدم برداشته، اولین گام را از آموزش و پرورش شروع نموده است.
" مهرآسا " بهره وری را رسالت خطیر آموزش و پرورش دانست و افزود: ارتقاء کیفیت در حوزه گسترده آموزش و پرورش قطعا در بهره وری آن موثر خواهد بود.
وی تسهیل در خدمت رسانی به مردم را از اولویت‌های دستگاه‌های اجرایی برشمرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز