خبرگزاری کار ایران

دعوت از تعاونی‌های کشاورزی مرند جهت عضویت در صندوق توسعه کشاورزی آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۱۹۹

این شهرستان دارای۲۰ تعاونی کشاورزی فعال از جمله زعفرانکاران، باغداران، گندمکاران، مکانیزاسیون، مرغداران، دامداران، گاوداران و زنبورداران و چند تعاونی همسوی دیگر است.

ایلنا: مدیر جهادکشاورزی شهرستان ویژه مرند گفت: تعاونی‌های کشاورزی می‌توانند با افزایش سرمایه گذاری از تسهیلات کم بهره در توسعه فعالیت‌های تولیدی خود از این امکان در کمترین مدت زمان لازم استفاده نمایند.
به گزارش خبرنگار ایلنا جلال رحیم‌زاده در گفتگو با خبرنگاران افزود: تکنولوژی و سرمایه را می‌توان دوعامل مهم توسعه برشمرد زیرا این دو امکان باید در کنار هم باشند تا توسعه شکل گیرد و بخش کشاورزی نیز از این قائده مستثنی نخواهد بود.
وی با اشاره به اینکه از تعاونی‌های زعفرانکاران، باغداران و گندمکاران جهت عضویت در صندوق توسعه کشاورزی استان توسط این مدیریت دعوت و حمایت تسهیلاتی از بخش کشاورزی با اختصاص ارقام قابل توجه و پشتیبانی دستگاه‌ها و مسئولین از بخش کشاورزی دو هدف توسعه بخش کشاورزی مرند محسوب می‌شود، گفت: این شهرستان دارای۲۰ تعاونی کشاورزی فعال از جمله زعفرانکاران، باغداران، گندمکاران، مکانیزاسیون، مرغداران، دامداران، گاوداران و زنبورداران و چند تعاونی همسوی دیگر است.
مدیر جهادکشاورزی شهرستان ویژه مرند افزود: از مشکلات این تعاونی‌ها می‌توان به عدم وجود اعتبارات لازم جهت توسعه تعاونی اشاره نمود که اعضای تعاونی با همفکری، همدلی و همکاری مداوم می‌توانند با تجمع سرمایه و سرمایه گذاری لازم در این صندوق از تسهیلات آن استفاده و در رفع مشکلات تعاونی‌های زیربخش‌های کشاورزی اقدام نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز