خبرگزاری کار ایران

در پایان سال مالی ۹۱

میزان دست‌یابی به اهداف موافقت‌نامه پروژه‌های عمرانی آذربایجان شرقی نزدیک به ۳۲ درصد بوده است

کد خبر : ۱۳۶۳۳۱

همچنین میزان تحقق آن‌ها نیز به ۳۹ درصد رسیده است.

تبریز مدیرکل دفتر فنی استانداری آذربایجان شرقی گفت: در سال ۹۱، در آذربایجان شرقی ۲ هزار و ۷۳۰ پروژه عمرانی با ۵۹۸ میلیارد تومان اعتبار در سطح استان اجرا شد که ۳۳۸ مورد از این پروژه‌ها قبل از سال ۹۱ شروع شده بود.
به گزارش خبرنگار ایلنا احد راشد که در شورای برنامه‌ریزی و توسعه آذربایجان شرقی گزارش نظارتی پروژه‌های عمرانی استان را در سال ۱۳۹۱ را ارایه می‌داد، افزود: در پایان سال مالی ۹۱، میزان دست‌یابی به اهداف موافقت‌نامه پروژه‌های عمرانی نزدیک به ۳۲ درصد و میزان تحقق آن‌ها نیز ۳۹ درصد بوده است.
وی خاطرنشان کرد: ۷۶۲ پروژه عمرانی استان مورد بازدید ناظران معاونت عمرانی قرار گرفت که میانگین پیشرفت فیزیکی آن‌ها در زمان بازدید ۵۸ درصد بوده است.
مدیرکل دفتر فنی استانداری آذربایجان شرقی اظهار داشت: ۲۵ درصد از این پروژه‌ها مطابق زمان‌بندی، ۹ درصد جلو‌تر از برنامه و ۶۶ درصد عقب‌تر از برنامه بود که مهم‌ترین مشکل این پروژه‌ها کمبود تخصیص اعتبار بود.
وی افزود: کیفیت ۸۷ درصد از پروژه‌های در دست اجرا و خاتمه یافته در این بازدید، عالی و خوب ارزیابی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز