خبرگزاری کار ایران

لیگ بر‌تر شطرنج کشور «جام اندیشمندان»

شهرداری تبریز در بازی سوم لیگ بر‌تر شطرنج به برتری رسید

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۰۷۹

تبریزی‌ها به دنبال کسب سهمیه آسیا هستند.

ایلنا: از نیم فصل دوم لیگ بر‌تر شطرنج کشور «جام اندیشمندان» تیم شهرداری تبریز توانست در مصاف با تیم دنیای فلز رشت با نتیجه ۳.۵ بر ۰.۵ به برتری برسد.
به گزارش ایلنا شهرداری تبریز که از نیم فصل دوم لیگ بر‌تر و بجای تیم دومان شیمی تبریز راهی لیگ بر‌تر شده در سه باری ابتدایی خود در لیگ توانسته مقابل سه تیم مطرح مسابقات به برتری ریده و خود را به عنوان مدعی‌ترین تیم مسابقات مطرح کند.
شهرداری تبریز در این دیدار با ترکیب استاد بزرگ قدیر حسین اف در میز یک، استاد بزرگاحسن قائم مقامی در میز دو، استاد بزرگ اصغر گلی‌زاده در میز سه و استاد فیده امید نوروزی در میز چهار به مصاف تیم جوان و باانگیزه دنیای فلز رشت رفت که در می‌زهای اول تا سوم موفق به کسب پیروزی و در میز چهارم به تساوی رسید تا در مجموع با نتیجه ۳.۵ بر ۰.۵ به برتری برسد.
شهرداری تبریز که در ابتدای نیم فصل با ۴.۵ امتیاز نسبت به تیم دوم جدول در جایگاه سوم قرار داشت بعد از اتمام دور سوم توانست اختلاف خود را با تیم دوم به صفر رسانده و با ۳۱ امتیاز در جایگاه سوم حضور داشته باشد.
شهرداری تبریز با ترکیب استاد بزرگان احسان قائم مقامی(تیم ملی ایران)، اصغر گلی‌زاده(تیم ملی ایران)، قدیر حسین اف(تیم ملی جمهوری آذربایجان)، امید نوروزی(تیم ملی ایران)، نیما حسین‌زاده و صاحبعلی عطانژاد به عنوان بازیکن، مرتضی عسگری به عنوان آنالیزور، افشین مقدمیان به عنوان کمک آنالیزور و پرویز باقری به عنوان سرپرست به همراه عبدالرضا خانکشی‌زاده به عنوان مدیر فنی در مسابقات لیگ بر‌تر شطرنج حضور یافته است.
مرحله دوم لیگ بر‌تر شطرنج ایران با حضور ده تیم از ۱۶ بهمن ماه به میزبانی تیم شهرداری در تبریز در شش دور برگزار خواهد شد تا تکلیف قهرمان لیگ و تیم‌هایی که سهمیه آسیا را دریافت می‌کنند، مشخص شود.
در پایان هفته سوم جدول رده بندی به این ترتیب است:
۱ - سرمایه گذاری شهر آتیه شهرداری تهران با ۳۹.۵ امتیاز
۲ - دانشگاه آزاد اسلامی با ۳۱ امتیاز
۳ - شهرداری تبریز با ۳۱ امتیاز
۴ - تربیت قم با ۲۸ امتیاز
۵ - شهرداری چمگردان اصفهان با ۲۳ امتیاز
۶ - دنیای فلز رشت با ۲۰.۵ امتیاز
۷ - دریا برج شیراز با ۲۰.۵ امتیاز
۸ - دامون ساخت با ۲۰ امتیاز
۹ - اداره راه لرستان با ۱۵ امتیاز
۱۰ - نظام پزشکی ایران با ۱۱.۵ امتیاز

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز