خبرگزاری کار ایران

بسکتبال شهرداری تبریز نیم فصل دوم را برد آغاز کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۰۰۵

شهرداری تبریز در دیداری نزدیک موفق شد ۷۱ بر ۶۸ از دس تیم کوشا البرز بگذرد و در رده ششمی بای بماند.

ایلنا: تیم بسکتبال شهرداری تبریز در آغاز نیم فصل دوم لیگ دسته یک بسکتبال کشور در کرج به مصاف تیم کوشا البرز رفت و موفق شد تیم البرزی را در خانه شکست دهد.
به گزارش ایلنا در این دیدار شهرداری تبریز موفق شد در دیداری نزدیک ۷۱ بر ۶۸ از دس تیم کوشا البرز بگذرد و در رده ششمی بای بماند.
تیم بسکتبال شهرداری تبریز در حالی نیم فصل نخست را در جایگاه ششم خاتمه داد که اولین سال حضور خود را در لیگ یک پشت سر می‌گذارد و در تیم خود بازیکنان جوان و آینده دار بومی بازی می‌کنند.
شاگردان بهزاد افرادی در رقابت با حریفان خود که سابقه چندین ساله در لیگ یک دارند همواره پایاپای با آنان جنگیده‌اند و باخت‌های نیم فصل نخست حاصل تجربه کم تبریزی‌ها بوده است.
با اضافه شدن محمد رضا تاتاری بازیکن لیگ برتری به ترکیب شهرداری و تمرینات خوب این تیم در تعطیلات نیم فصل انتظار می‌رود شهرداری تبریز در بازی نخست نیم فصل دوم و در دیگر رقابت‌های پیش رو به مراتب بهتر از نیم فصل نخست عمل کند و حریفان را با مشکل مواجه سازد. بازی امروز مقابل کوشا البرز می‌تواند شروع خوبی برای شاگردان بهزاد افرادی باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز