خبرگزاری کار ایران

با وجود سرما؛

اجرای پروژه‌های عمرانی و شهری در شهرداری منطقه ۵ تبریز با جدیت پیگیری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۲۵۰

با وجود سرمای شدید کار و تلاش در کارگاهای عمرانی همچنان ادامه دارد تا بتوانیم با دست پر در ایام دهه فجر با بهره برداری و افتتاح چندین پروژه شهری در خدمت شهروندان تبریزی باشیم.

ایلنا: شهردار تبریز از چندین پروژه مهم عمرانی در منطقه پنج شهرداری تبریز بازدید و از روند اجرایی آن‌ها از نزدیک باخبر شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا صادق نجفی در حاشیه بازدید سه ساعته از پروژه عمرانی در حال اجرا در این منطقه گفت: تسریع در امور اجرایی پروژه‌های در دست اقدام در اولویت کاری مجموعه شهرداری تبریز قرار گرفته است.
وی با اشاره به بهره برداری چندین پروژه جدید در ایام دهه فجر و همزمان باجشن‌های انقلاب گفت: با وجود سرمای شدید کار و تلاش در کارگاهای عمرانی همچنان ادامه دارد تا بتوانیم با دست پر در ایام دهه فجر با بهره برداری و افتتاح چندین پروژه شهری در خدمت شهروندان تبریزی باشیم.
در این بازدید شهردار منطقه پنج تبریز نیز ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت طرح‌های عمرانی این منطقه، گفت: ورزشگاه پنج هزار نفری با در نظر گرفتن تمامی امکانات لازم ورزشی در زمینی به مساحت ۲۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع و با اعتباری معادل ۴۰ میلیارد ریال در مراحل پایانی قرار گرفته است.
هوشیار افزود: اولین زمین تنیس استاندارد تبریز که در پشت هتل لاله در حال احداثاست از شش زمین و با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال در منطقه باغمیشه قرار گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: همچنین در همین منطقه یکی از فرهنگسراهای تازه تاسیس در دو طبقه و با هزار متر مربع زیربنا و ۲۰ میلیارد ریال اعتبار در آستانه افتتاح قرار گرفته است.
گفتنی است شهردار تبریز همچنین از چند رشته مسیرگشایی‌های انجام گرفته و در حال تکمیل منطقه ۵ نیز شامل مسیرگشایی‌های ۳۵ متری میثاق به کوی گاز و ۱۸ متری کرکج و ۲۴ متری بارنج به جماران بازدید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز