خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی:

همایش و رقابت‌های ورزشی بی‌امان در مناطق آلوده و آسیب‌پذیر تبریز و آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۱۰۰

ورزش سنگر اول مبارزه با مواد مخدر بوده و ورزش برای جوانان نقش اصلی مهم و حیاتی با مبارزه با مواد افیونی دارد.

ایلنا: مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: همایش و رقابتهای ورزشی بی‌امان در مناطق آلوده و آسیب پذیر تبریز و استان برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا سید محمد شروین اسبقیان در چهارمین نشست کاری هیاتهای ورزشی استان افزود: ورزش سنگر اول مبارزه با مواد مخدر بوده و ورزش برای جوانان نقش اصلی مهم و حیاتی با مبارزه با مواد افیونی دارد.
وی گفت: هر هفته در مناطق آلوده و آسیب پذیر تبریز و استان همایش و رقابت‌های همگانی برگزار تا شور و شعف خاصی در این مناطق ایجاد شود.
اسبقیان افزود: اصلاح جامعه در گرو اقدامات جدی و مقتدرانه در این زمینه است و دولت تدبیر و امید نیز مصمم به مبارزه جدی با مواد مخدر است و اداره کل ورزش و جوانان استان به عنوان یکی از پایگاه‌های اصلی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با قدرت و همت بیشتری در این زمینه ورود کند.
وی با بیان اینکه از امروز با عزم و اراده هیات‌های ورزشی شاهد تحول در بحثمبارزه با مواد مخدر در استان باشیم، افزود: همه موظفیم که به صورت جدی هر امکانی که برای این امر لازم است از تمامی امکانات برای مبارزه با بلای خانمان سوز استفاده کنیم.
اسبقیان خاطرنشان کرد: مهم‌ترین اقدام در خصوص اعتیاد، بحثپیشگیری است و در موضوع پیشگیری نیز باید آگاه سازی مردم و آموزش را در اولویت قرار دهیم.
وی افزود: برای ریشه کردن اعتیاد از جامعه توسعه فرهنگ ورزش همگانی و قهرمانی با رویکرد علمی و فرهنگی و بسیج اجتماعی نیاز است و باید این حساسیت را در نزد مردم ایجاد کنیم و با اقدامات علمی، فنی، هوشمندانه و هنرمندانه به مبارزه این پدیده شوم اجتماعی برویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز