خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی:

جشنواره‌های فرهنگی و هنری براساس نگرش صاحبنظران و اهالی هنر برنامه‌ریزی شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۹۸۹۳

سرپرست اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی گفت: جشنواره‌های فرهنگی و هنری برای تاثیرگذاری بیشتر براساس نگرش صاحبنظران و اهالی هنر برنامه‌ریزی شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، احمد اسکندری در نشست شورای سیاستگذاری سومین جشنواره فیلم کوتاه روستایی و عشایری گفت: برگزاری جشنواره‌ها باید آورده‌‌ای برای منطقه و شهر مورد نظر داشته و در معرفی ظرفیت‌های منطقه موثر باشد.

وی افزود: با توجه به ظرفیت بالای منطقه ارسباران در حوزه گردشگری و رویکرد دولت مبنی بر  تقویت اقتصاد و توانمند کردن روستاها، برگزاری جشنواره فیلم و عکس برای معرفی این پتانسیل حائز اهمیت است.

اسکندری تصریح کرد: موضوعات مختلفی در حوزه روستاها و عشایر مانند موضوع اشتغال در روستاها، مهاجرت معکوس، غیرتمندی و کرامت‌ و شأن زنان روستایی و عشایری، بحث تولید و چالش آب در این مناطق وجود دارد که هنرمندان می‌توانند با بلندنظری و بهره‌گیری از ابزار تاثیرگذار هنر این موضوعات به بهترین شیوه تبیین نمایند.

وی بهره‌گیری از گروههای جهادی و مردم نهاد در برگزاری جشنواره‌هایی از این دست را مهم برشمرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز