خبرگزاری کار ایران

استاد دانشگاه تبریز به عنوان کارآفرین بر‌تر استان آذربایجان شرقی انتخاب شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۶۸۷

میر بیوک احقاقی، عضو هیأت علمی دانشکده مکانیک دانشگاه تبریز و مدیر عامل پمپ سازی نوید سهند به خاطر طراحی پمپ‌های مختلف از جمله عظیم‌ترین پمپ مورد استفاده در صنعت نفت و به مرحله تولید رساندن آن، موفق به دریافت لوح یادبود از سوی استاندار آذربایجان شرقی شده است.

ایلنا: در هشتمین جشنواره ملی امتنان، عضو هیأت علمی دانشگاه تبریز به عنوان کارآفرین بر‌تر استان آذربایجان شرقی انتخاب شد.
به گزارش ایلنا میر بیوک احقاقی، عضو هیأت علمی دانشکده مکانیک دانشگاه تبریز و مدیر عامل پمپ سازی نوید سهند به خاطر طراحی پمپ‌های مختلف از جمله عظیم‌ترین پمپ مورد استفاده در صنعت نفت و مرحله تولید رساندن آن، موفق به دریافت لوح یادبوداز سوی اسماعیل جبار‌زاده، استاندار آذربایجان شرقی شد.
در بخشی از این لوح تصریح شده است؛ ضمن ارج نهادن به تلاش‌های بی‌وقفه آن مجموعه در بسط و توسعه ظرفیت‌های سرمایه گذاری، اشتغال و تولید استان، انتظار می‌رود با تداوم ابتکار و نوآوری در استفاده بهینه از منابع، امکانات و فرصت‌ها در سال حماسه سیاسی و اقتصادی نیز زمینه رشد و توسعه اقتصادی کشور عزیزمان ایران اسلامی را فراهم آورید.
همین گزارش حاکی است، انتشار ۱۱ مقاله در نشریات علمی و ISI، ارایه ۱۸ مقاله در کنفرانس‌های خارجی و داخلی و اجرای ۲ طرح تحقیقاتی از جمله کارهای علمی این استاد دانشگاه تبریز به شمار می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز