خبرگزاری کار ایران

مرکز آموزش جهادکشاورزی آذربایجان شرقی در ۱۵ رشته کار‌شناسی ناپیوسته بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۸۰

پذیرش در این رشته‌ها از بین داوطلبان شاغل و آزاد برای تحصیل در نیمسال دوم تحصیلی ۹۳-۹۲ صورت می‌گیرد.

ایلنا: مرکز آموزش جهادکشاورزی آذربایجان شرقی زیر نظر دانشگاه جامع علمی – کاربردی در نیمسال دوم سالتحصیلی ۹۳-۹۲ در مقطع کار‌شناسی ناپیوسته دانشجو می‌پذیرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا رئیس مرکز آموزش جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این مطلب گفت: این رشته‌ها که در مقاطع کار‌شناسی ناپیوسته و از بین داوطلبان شاغل و آزاد برای تحصیل در نیمسال دوم تحصیلی ۹۳-۹۲ می‌باشد شامل مهندسی فناوری زیستی مواد غذایی، مهندسی فناوری صنایع غذایی(شیر و فراورده‌های لبنی)، مهندسی فناوری صنایع بسته بندی(محصولات کشاورزی)، کار‌شناسی حرفه‌ای بهداشت مواد غذایی با منشا دامی، مهندسی فناوری دامپروری(تولید و فرآوری محصولات زنبور عسل)، مهندسی فناوری دامپروری(پرورش صنعتی طیور)، مهندسی فناوری باغبانی(گل و گیاهان زینتی)، مهندسی فناوری باغبانی(گیاهان دارویی و معطر)، مهندسی فناوری ماشینهای کشاورزی(ساخت و تولید ماشینهای زراعی و باغی)، مهندسی فناوری منابع طبیعی(مرتعداری)، مهندسی فناوری منابع طبیعی(آبخیزداری)، کار‌شناسی حرفه‌ای علوم حیوانات آزمایشگاهی، مهندسی فناوری محیط زیست(کنترل آلاینده‌ها)، کار‌شناسی حرفه‌ای حسابداری(حسابداری خدمات و تولید کشاورزی) و کار‌شناس حرفه‌ای مدیریت مخاطرات کشاورزی هستند.
محمدزاده با بیان اینکه این مرکز آموزش با بیش از ۲۴ سال سابقه فعالیت در ارائه آموزش‌های عالی و مقطع دار و با استفاده از امکانات آموزشی و کمک آموزشی مجهز شامل مزارع، باغات، گلخانه‌های هیدروپونیک و مرکز آزمایشگاهی شامل آزمایشگاههای میکروبیولوژی، شیمی، حشره‌شناسی، گیاه‌شناسی، فیزیک وبیوتکنولوژی و پایلوت تولید فرآورده‌های لبنی و فارم زنبور عسل و تولیدات دامی نقش بسزایی در تربیت نیروی متخصص و کارآفرین در حوزه کشاورزی و دامی داشته است افزود: فارغ التحصیلان این مرکز از جمله فعالان و کارآفرینان موفق این حوزه در استان به شمار می‌روند.
وی با بیان اینکه مرکز آموزش جهاد کشاورزی از سال ۶۸ لغایت ۹۰ بالغ بر ۲ هزار و ۴۴ فارغ التحصیل در رشته‌های کاردانی و کار‌شناسی داشته است افزود: هم اکنون دانشجویان فارغ التحصیل این مرکز توانسته‌اند با تکیه بر آموخته‌های علمی – کاربردی و تجربیات از کارآفرینان نمونه باشند.
وی خاطرنشان کرد: علاقمندان می‌تواننداز طریق پایگاه الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www. sanjesh. org مراجعه و نسبت به ثبت نام از نهم تا پانزدهم دی ماه اقدام نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز