خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

مدیریت مصرف گاز طبیعی واجب شرعی و انسانی برای هر فرد است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۲۶

شکر عملی نعمت و استفاده در مسیر صحیح موجب افزایش و برکت نعمت الهی شده و هر گونه اسراف علاوه بر آثار مخرب دنیوی، عذاب اخروی را نیز به همراه خواهد داشت.

ایلنا: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تأکید کرد: مدیریت مصرف گاز طبیعی واجب شرعی و انسانی برای هر فرد است.
به گزارش خبرنگار ایلنا آیت ‌ا… محسن مجتهد شبستری در دیدار با مدیرعامل و مسئولین شرکت گاز آذربایجان شرقی با تاکید بر رعایت الگوی مصرف تصریح کرد: شکر عملی نعمت و استفاده در مسیر صحیح موجب افزایش و برکت نعمت الهی شده و هر گونه اسراف علاوه بر آثار مخرب دنیوی، عذاب اخروی را نیز به همراه خواهد داشت و با توجه به اینکه نعمت الهی گاز و نفت که بر ملت ایران ارزانی شده مهم‌ترین سرمایه ملی و سبد انرژی در کشور است، اسراف در بکارگیری آن، کفران نعمت الهی است.
امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه دین اسلام عامل سعادت دنیوی و اخروی است، اظهار داشت: اسلام توجه به حقوق مردم را از مهم‌ترین اولویت‌های هر انسان قرار داده چراکه کلمه انسان به مفهوم انس گرفته شده است، لذا مصرف بی‌رویه گاز طبیعی به منزله محروم ماندن سایر مردم در سرد‌ترین و کوهستانی‌ترین مناطق استان بوده و نباید راضی باشیم تا عده‌ای دیگر از هموطنان از این نعمت الهی بی‌بهره باشند.
نماینده ولی فقیه در استان افزود: کاهش دمای اتاق و استفاده از پوشش مناسب و همچنین کاهش مصرف در نهاد‌ها و ارگان‌های عمومی و دولتی تا حد زیادی همیار کارکنان شرکت گاز استان در توزیع نعمت الهی گاز در بین مردم خواهد بود.
آیت ‌ا… مجتهد شبستری در پایان ابراز امیدواری نمود با فرهنگ سازی مصرف بهینه و ایمن از گاز طبیعی شاهد هیچ حادثه ناگواری نبوده و با اینده نگری زمستانی توام با جریان متداوم گاز داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز