خبرگزاری کار ایران

مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی:

۴۲۱ متخلف حوزه محیط زیست در آذربایجان شرقی دستگیر شدند

کد خبر : ۱۳۲۸۹۳

۳۱۴ فقره پرونده تخلف زیست محیطی در آذربایجانشرقی تشکیل شد. / اقدام به شکار در مناطق ممنوعه، شکار غیر مجاز پرندگان، صید غیر مجاز آبزیان و شکار غیر مجاز پستانداران بیشترین تعداد تخلفات زیست محیطی را تشکیل می‌دهد.

ایلنا: مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی از دستگیری ۴۲۱ متخلف حوزه محیط زیست در ۹ ماه سال ۱۳۹۲ خبر داد.
به گزارش ایلنا، حمید قاسمی در بررسی عملکرد یگان حفاظت محیط زیست استان گفت: اقدام به شکار در مناطق ممنوعه، شکار غیر مجاز پرندگان، صید غیر مجاز آبزیان و شکار غیر مجاز پستانداران بیشترین تعداد تخلفات زیست محیطی را تشکیل می‌دهد.
وی با اشاره به کشف و ضبط ۲۸ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز در سال جاری گفت: تعداد سلاح‌های مجاز کشف شده در پرونده‌های حقوقی محیط زیست ۱۵۲ قبضه است.
قاسمی با اشاره به عملکرد پایش و کنترل آلودگی صنایع و واحدهای تولیدی استان اضافه کرد؛ ۶۷ پرونده حقوقی در زمینه ایجاد آلودگی در محیط‌های انسانی تشکیل و به مراجع قضایی استان معرفی شده است.
مدیر کل حفاظت محیط زیست استان ضرر و زیان متعلقه به تخلفات زیست محیطی را بالغ بر ۴۳۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: از کل پرونده‌های ارجاعی به دستگاه قضایی، ۱۲۹ فقره مختومه، ۱۷۱ فقره در دست پیگیری و ۱۴ فقره منجر به حکم برائت شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز