خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان:

آذربایجان شرقی نیازمند طرحی نو برای ارتقاء بهره‌وری است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۶۷۳

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی گفت: استان نیازمند طرحی نو برای ارتقاء بهره وری و خلق ارزش افزوده در تمام زمینه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی، محمد فرشکاران در نخستین جلسه اتاق فکر بهره وری استان اظهار کرد: یکی از مباحث اساسی در موضوع بهره وری حرکت توام با همبستگی و همدلی است که در بستر شفافیت و اطلاع رسانی دقیق اتفاق می‌افتد.

وی افزود: سیاست‌گذاری‌های کلان نسبت به منابع موجود صورت می‌‎گیرد؛ مشکلات، تضارب آراء و منافع هم وجود دارد که البته لازمه رشد هستند، اما نباید قائم به منافع فردی و شخصی باشیم.

فرشکاران در عین حال خاطرنشان ساخت: مسائل، موانع و متغیرهای پنهان و آشکار زیاد و وظیفه ما شناختن، شناساندن و رفع این مسائل است؛ نباید اجازه دهیم عنان کار را متغیرها در دست بگیرند و در تصمیم گیری های ما تاثیر داشته باشند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی تاکید کرد: آذربایجان شرقی نیازمند طرحی نو برای ارتقاء بهره وری و خلق ارزش افزوده در تمام زمینه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است که در این زمینه پیشنهادات ارزنده از سوی نخبگان استان باید ارائه شود.

وی متذکر شد: استان و همه پتانسیل‌ها و توانمندی هایش متعلق به خود ما است؛ اگر نتوانیم مشکلاتش را حل کنیم، مقصر خودمان هستیم؛ رفع تکلیف به کار نمی‎آید و پاک کردن صورت مسئله، مسائل را حل نمی‌کند.

فرشکاران همچنین بر لزوم نهادینه کردن بحث مطالبه گری در حوزه بهره وری اقتصاد کلان تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز