خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز:

واگن‌های متروی تبریز در حال خروج از گمرک‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۵۹۰

با ورود این واگن‌ها فاز نخست خط اول قطار شهری تبریز از ائل گلی تا فلکه دانشگاه راه اندازی خواهد شد و البته باید توجه داشت که تکمیل تمام مراحل خط اول تا پایان سال ۹۵ طول خواهد کشید.

ایلنا: نایب رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز گفت: شورای شهر و شهرداری تبریز همواره پیگیر مسائل قطار شهری بوده‌اند و راه اندازی آن را به عنوان دغدغه مهم دنبال می‌کنند.
به گزارش خبرنگار ایلنا سعید محدثافزود: تاکنون نتیجه پیگیری‌ها این بوده است که واگن‌ها در حال خروج از گمرک‌اند و پس از طی مراحل به تبریز وارد خواهند شد.
وی ادامه داد: با ورود این واگن‌ها فاز نخست خط اول قطار شهری تبریز از ائل گلی تا فلکه دانشگاه راه اندازی خواهد شد و البته باید توجه داشت که تکمیل تمام مراحل خط اول تا پایان سال ۹۵ طول خواهد کشید.
محدثبا اشاره به روند کند اجرای پروژه قطار شهر تبریز خاطرنشان کرد: در گذشته وعده اتمام کامل خط نخست مترو به مردم داده شده بود ولی به دلیل کندی پیشرفت فعالیت‌های عمرانی متاسفانه حتی ایستگاه‌های مترو هم تکمیل نشد.
وی در مورد ورود واگن‌های قطار شهری به تبریز اظهار داشت: به رغم لغو برخی تحریم‌ها همچنان تبدیل ریال به دلار و ورود کالا به کشور به سختی انجام می‌گیرد و لذا برخی اقدامات از اختیار شورا و شهرداری خارج است.
محدثخاطرنشان کرد: آنچه که در این مقطع از زمان اهمیت دارد این است که باید به همشهریان این اطمینان را بدهیم که تلاش‌هایمان برای راه اندازی قطار شهری ادامه دارد و اصلیترین دغدغه ما راه اندازی قطار شهری تبریز است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز