خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

مناطق شهرداری تبریز اتمام پروژه‌های نیمه تمام را در اولویت قرار دهند

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۴۴۵

حجم قابل توجهی از طرح‌ها و پروژه‌های عمران خدماتی شهرداری در حال حاضر در حال پی گیری و نیمه تمام هستند و این طرح‌ها باید در کمترین زمان ممکن و مدیریت مناسب به سرانجام برسند.

ایلنا: شهردار تبریز گفت: تلاش برای اتمام طرح‌های در دست اجرا و نیمه تمام باید هم سو با پیش بینی طرح‌های جدید در اولویت سال آینده شهرداران مناطق قرار داشته باشد.
به گزارش خبرنگار ایلنا صادق نجفی با تأکید بر لزوم تسریع روند اجرایی پروژه‌های در دست اجرا از سوی شهرداری‌های مناطق و نیز سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه افزود: حجم قابل توجهی از طرح‌ها و پروژه‌های عمران خدماتی شهرداری در حال حاضر در حال پی گیری و نیمه تمام هستند و این طرح‌ها باید در کمترین زمان ممکن و مدیریت مناسب به سرانجام برسند.
شهردار تبریز در عین حال افزود: در کنار این طرح‌ها و تلاش شهرداری برای اتمام بخش قابل توجهی از پروژه‌های مذکور، برنامه‌ریزی‌های لازم برای آغاز مراحل اجرایی طرح‌ها و پروژه‌های جدید نیز در قالب لایحه بودجه پیشنهادی در دستور کار قرار خواهند گرفت.
نجفی در پایان ابراز امیدواری کرد با بهره‌برداری از طرح‌های در دست اجرای شهرداری، شهر تبریز در افق ۱۴۰۴ به شهری آباد و بر‌تر در سطح کشور به لحاظ توسعه شهری تبدیل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز