خبرگزاری کار ایران

رئیس بسیج ورزشکاران کشور:

بسیج ورزشکاران، به دنبال کمک به مباحثفرهنگی - ارزشی جامعه ورزش است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۴۳۴

بسیج ورزشکاران با کمک به هیئت‌های ورزشی و اداره کل ورزش و جوانان استان دغدغه فرهنگی آن‌ها را کمتر کرده و فضای اخلاقی، معنوی و ارزشی بهتری در سطح ورزش به وجود می‌آورند.

ایلنا: رئیس بسیج ورزشکاران کشور گفت: مهم‌ترین برنامه بسیج ورزشکاران کشور را در سال آینده، احیا و توسعه اخلاق، رفتار و کردار علوی تشکیل می‌دهد.
به گزارش خبرنگار ایلنا سردار داود آذرنوش افزود: هدف بسیج ورزشکاران، کمک به مباحثفرهنگی - ارزشی جامعه ورزش است.
وی اقدام‌های بسیج ورزشکاران استان آذربایجان شرقی را مطلوب ارزیابی کرد و با اشاره به در دیدار با مدیر کل ورزش و جوانان اذربایجانشرقی و اعضای شورای بسیج ورزشکاران استان گفت: در این جلسه موضوعاتی همچون جذب، برنامه‌های سال آینده، نحوه اجرای برنامه‌های پیش رو تا پایان امسال، فعال کردن کانون‌ها و راه اندازی دفا‌تر بسیج در شهرستان‌هایی که هنوز اقدامی صورت نگرفته، مورد بحثو بررسی قرار گرفت.
آذرنوش هماهنگی و همدلی بین بسیج ورزشکاران و هیئت‌های ورزشی و مدیرکل ورزش و جوانان استان را از شاخص‌های بارز عملکرد بسیج ورزشکاران آذربایجان شرقی عنوان کرد و گفت: بسیج ورزشکاران با کمک به هیئت‌های ورزشی و اداره کل ورزش و جوانان استان دغدغه فرهنگی آن‌ها را کمتر کرده و فضای اخلاقی، معنوی و ارزشی بهتری در سطح ورزش به وجود می‌آورند.
وی اظهار امیدواری کرد: با توجه به انگیزه، توان و انرژی که در اعضای شورای بسیج ورزشکاران استان وجود دارد در آینده نزدیک، شاهد اتفاقات خوبی در سطح استان باشیم.
رئیس بسیج ورزشکاران کشور همچنین با اشاره به نقش مربیان و تاثیر آن‌ها بر روی ورزشکاران، اظهار داشت: در نوک پیکان جامعه هدف ما مربیان قرار دارند و هرچه بیشتر به آن‌ها و به خصوص مربیانی که با نوجوانان و جوانان سروکار دارند توجه کنیم، اثر و خروجی آن را در ورزشکاران و جامعه ورزش کشور می‌بینیم.
وی ادامه داد: از اهداف و برنامه‌های ویژه سال آینده ما، توجه جدی به قشر مربیان جامعه است که با همکاری وزارت ورزش، فدراسیون‌های ورزشی و معاونت‌های فرهنگی آن‌ها، دنبال می‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز