خبرگزاری کار ایران

استقرار سیستم یکپارچه تحت وب شهرسازی در منطقه ۴ شهرداری کلانشهر تبریز

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۱۸۶

سیستم یکپارچه شهرسازی که منطبق با سیاست و قوانین مصوب در شهرداری تبریز است جایگزین سیاستهای قبلی شده و با استقرار خود در اکثر مناطق با هدف رسیدن به یک شهر الکترونیک در جهت پاسخگویی به نیازهای هموطنان گامی مؤثر برداشته است.

ایلنا: در راستای همگام شدن با دنیای پیشرفتهٔ حوزه فناوری اطلاعات و به منظور نیل به هدف دستیابی به آرمان شهرداری و دولت الکترونیک سامانهٔ یکپارچه شهرسازی در شهرداری منطقه ۴ کلانشهر تبریز اجرا می‌شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا مدیر عامل سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری تبریز با اعلام این مطلب اظهار داشت: سیستم یکپارچه شهرسازی که منطبق با سیاست و قوانین مصوب در شهرداری تبریز است جایگزین سیاستهای قبلی شده و با استقرار خود در اکثر مناطق با هدف رسیدن به یک شهر الکترونیک در جهت پاسخگویی به نیازهای هموطنان گامی مؤثر برداشته است.
فرید پناهی در مورد سیستم یکپارچه تحت وب شهرسازی توضیح داد: این سیستم می‌تواند به عنوان بزرگ‌ترین سیستم تکریم ارباب رجوع از جانب شهرداری تبریز به شمار آید چرا که کلیه شهروندان می‌توانند از طریق سامانه تحت وبی که در اختیارشان گذاشته می‌شود، بدون حضور فیزیکی در مناطق از این طریق کلیه وضعیتهای پرونده‌های خود را مشاهده و پیگیری نمایند.
وی افزود: مراحل اولیه استقرار و بومی سازی سیستم یکپارچه تحت وب شهرسازی درشهرداری منطقه ۴ تبریز از چهارم دی ماه آغاز شده و این بروزرسانی در این منطقه از شهرداری تبریز اعمال شده است که در کل سازمان آمار و فناوری اطلاعات، این تغییر و تحول را از دی ماه ۹۱ آغاز و در اردیبهشت ماه ۹۲ در شهرداری منطقه یک تبریز به عنوان پایلوت انتخاب و اجرای سیستم با موفقیت انجام شد.
پناهی گفت: در حال حاضر این سیستم به همراه زیر سیستم‌های مختلف آن از جمله آرشیو و دیگر الزامات آن به ترتیب در مناطق ۶و۲و۳ به ترتیب با فواصل زمانی حدود سه ماه با موفقیت اجرا شده است و سازمان فناوری نیز چه در زمان پیاده سازی و چه بعد از پیاده سازی این سیستم‌ها همواره به عنوان پشتیبان اصلی ادامه روند کار را مورد بررسی قرار می‌دهد و این سیستم را در کلیه مناطق شهرداری تبریز پیاده سازی نموده تا نسبت به وظیفه‌ای که در قبال مردم داریم گامی موثر فرا‌تر نهاده باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز