خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذرشهر:

بیش از ۱۰۹ درصد تعهدات اشتغال در آذرشهر تحقق یافت

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۷۴۰

در سال ۹۱ تعهد اشتغال شهرستان ۱۰۸ درصد بوده که نسبت به امسال تعهد شهرستان افزایش نشان می‌دهد / اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کمیته امداد امام خمینی، سازمان جهاد کشاورزی و سازمان صنعت ومعدن و تجارت بیشترین تعهد اشتغال را در سال ۹۲ دارا هستند.

ایلنا: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آذرشهر گفت: براساس برنامه ریزی انجام یافته از ابتدای سال جاری تاکنون در این شهرستان تعداد یکهزار و ۸۱۶ نفر اشتغالزایی ایجاد شده است که نسبت به تعهد نه ماهه سال بیش از ۱۰۹ درصد آن تحقق یافته است.
به گزارش خبرنگار ایلنا، مجید فصیحی افزود: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کمیته امداد امام خمینی، سازمان جهاد کشاورزی و سازمان صنعت ومعدن و تجارت بیشترین تعهد اشتغال را در سال ۹۲ دارا هستند که امید می‌رود با برنامه ریزی‌هایی که با دستگاه‌های اجرایی صورت گرفته بتوانیم بیشتر از سقف تعهد شده را محقق نماییم.
رئیس اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی آذرشهر تصریح کرد: در سال ۹۱ تعهد اشتغال شهرستان ۱۰۸ درصد بوده که نسبت به امسال تعهد شهرستان افزایش نشان می‌دهد.
فصیحی همچنین در خصوص اشتغال مشاغل خانگی یادآور شد: در سال ۹۱ بامعرفی بیش از ۹۹ درصد طرح‌های مشاغل خانگی، بالغ بر ۸۴ درصد از اعتبارات مشاغل خانگی بانک‌های عامل با اشتغالزایی ۴۴۰ نفر به مبلغ ۱۶۶۱۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت گردیده که امید است مابقی تسهیلات با تعامل‌های انجام یافته بادستگاهای اجرایی و بانک‌های عامل پرداخت شود.
لازم به ذکر است مرحله اول اعتبارات مشاغل خانگی سال ۹۲ نیز با عاملیت بانک ملی و دستگاه‌های اجرایی به میزان ۱۷۲۰ میلیون ریال با اشتغالزایی ۵۳ نفر در حال بررسی ومعرفی به بانک‌هاست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز