خبرگزاری کار ایران

فرماندار تبریز تاکید کرد:

تسریع در راه اندازی فازهای قابل بهره‌برداری پروژه قطار شهری تبریز

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۸۷۱

با عملیاتی سازی طرح جامع مدیریت و کنترل ترافیکی کلانشهر تبریز شاهد کاهش آلودگی صوتی، آلودگی هوا و باز شدن گره‌های ترافیکی خواهیم شد.

ایلنا: فرماندار تبریز تأکید کرد: ترافیک تبریزنیازمند برنامه ریزی و ساماندهی منظم است.
به گزارش خبرنگار ایلنا محمود چمنی که در جلسه کارگروه ترافیک تبریز سخن می‌گفت افزود: با عملیاتی سازی طرح جامع مدیریت و کنترل ترافیکی کلانشهر تبریز شاهد کاهش آلودگی صوتی، آلودگی هوا و باز شدن گره‌های ترافیکی خواهیم شد.
وی با خاطر نشان کردن اهمیت مناسب سازی محیط برای جانبازان و معلولان افزود: باید با همدلی کامل توسط ارگان‌های زیربط در راستای ایجاد بستر مناسب، شاهد سهولت در رفت و آمد این قشر باشیم.
فرماندار تبریز همچنین خواستار تسریع در راه اندازی فازهای قابل بهره برداری پروژه قطار شهری، ساماندهی و تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی، اجرای طرح‌های مصوب اصلاح هندسی میادین و معابر شهری شد.
گفتنی است در این جلسه در خصوص طرح احداثتقاطع غیر هم سطح بلوار استاد شهریار، طرح اصلاح هندسی هفت تقاطع حساس و مرکزی کلانشهر تبریز، بهره برداری از سیستم هوشمند کنترل ترافیک تقاطع گلگشت، آزادی، توانیر، عباسی، میدان لاله، میدان ابوریحان، دکتر حسابی، بهشتی، طالقانی و چهارراه حقیقت که در جلسات فنی شورای ترافیک بررسی شده بود کلیات اجرایشان به تصویب شورای ترافیک کلانشهر تبریز رسید.
لازم به ذکر است که برابر مقررات، مصوبات شورای ترافیک شهرستان می‌بایست به تصویب شورای ترافیک استان رسیده و اجرایی شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز