خبرگزاری کار ایران

مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی:

۱۴ پایانه مسافربری در آذربایجان شرقی ایجاد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۷۲۷

پایانه شهر تبریز تا پایان سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

ایلنا: مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته تا پایان سال ۹۴، تعداد پایانه‌های حمل و نقل مسافر استان به ۲۵ پایانه افزایش می‌یابد.
به گزارش خبرنگار ایلنا مرتضی موحدنیا در جمع فعالان حوزه حمل و نقل استان با اشاره به فعالیت ۱۱ پایانه مسافربری در استان افزود: پایانه شهر تبریز تا پایان سال آینده به بهره برداری می‌رسد.
وی با بیان اینکه تا پایان برنامه پنجم توسعه میزان بهره‌مندی مردم استان در حمل و نقل درون شهری به ۷۵ درصد می‌رسد گفت: بخش اعظم بودجه شهری برای حمل و نقل درون شهری هزینه می‌شود.
موحدنیا روند نوسازی ناوگان درون شهری استان را مناسب ارزیابی کرد و گفت: عمر این ناوگان کمتر از هفت سال است.
وی با بیان اینکه ایجاد ۱۱ مجتمع خدماتی رفاهی در آزاد راه تبریز - زنجان برنامه ریزی شده است، اظهار داشت: تاکنون دو مجتمع بهره برداری شده و تا پایان سال دو مجتمع دیگر افتتاح می‌شود.
مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی به نقش فعالان حوزه حمل و نقل در توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی اشاره کرد و گفت: این قشر در برهه‌های حساس انقلاب وظیفه خود را ادا کرده و تعلق خود را به نظام جمهوری اسلامی ثابت کرده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز